بهترین‌های طراحی داخلی
بهترین‌های طراحی داخلی
دسامبر 25, 2018
مراحل بازسازی خانه
اشتباهات در مراحل بازسازی خانه و راه‌های جلوگیری از آن
دسامبر 27, 2018

پنج طراحی دکوراسیون اداری مدرن

طراحی دکوراسیون اداری مدرن

پنج طراحی دکوراسیون اداری مدرن که کارمندان را شاد نگه می‌دارد

ترندهای طراحی دکوراسیون اداری در طول سال‌ها به تدریج تکامل یافته است. دکوراسیون اداری در گذشته برخلاف طراحی دکوراسیون اداری مدرن لزوماً مشوق خلاقیت نبود و راحتی کارکنان را در نظر نداشت.

یک کارمند تمام وقت حدود هشت ساعت در روز را سر کار سپری می‌کند. فضای کار می‌تواند طوری باشد که به جای اینکه تمام فرصت‌ها را بسوزاند، تجربه‌های خوشایند و رشد‌دهنده ایجاد کند.

طراحی دکوراسیون اداری مدرن کم‌کم به این سمت می‌رود که کارکنان را شاد، پرانرژی و کارآمد‌تر از همیشه نگه دارد.

اگر شما به دنبال یک طراحی دکوراسیون مدرن برای محل کار خود هستید، جای درستی آمده‌اید.

۱. دکوراسیون اداری مدرن انعطاف‌پذیر است

نقطه تمایز دکوراسیون اداری انعطاف‌پذیر این است که هیچ محدودیتی ندارد. مبلمان می‌توانند در آن جابه‌جا شوند. میزها می‌توانند تنظیم شوند و اتاق‌های کوچک جلسه همیشه در دسترس هستند. این مدل دکوراسیون اداری مدرن اجازه می‌دهد که کارمندان جای کار کردنشان را خودشان انتخاب کنند و هر روز در جای متفاوتی بنشینند. به جای اینکه پشت میزشان زندانی شوند یا در یک اتاقک حبس شوند.

اگر کارمندی به فضایی ساکت و آرام برای کاری احتیاج داشته باشد، اتاق‌های ساکت و آکوستیک برای آن‌ها موجود است و آن‌ها می‌توانند به آن گوشه ساکت بروند و کارشان را انجام دهند. اینکه اجازه دهیم کارمندان در فضای کار، آزادی داشته باشند برای سلامت آن‌ها هم مفید است و این بهره‌وری را بالا می‌برد.

 

۲. دکوراسیون اداری مدرن مبتنی بر همکاری است

مبلمان اداری همیارانه یا مبتنی بر همکاری، دکوراسیون اداری مدرنی است که در این سال‌ها اقبال به آن بیشتر شده است. این دکوراسیون می‌تواند بخشی از یک شرکت باشد. مبلمان آن باید متناسب کاربرد آن یعنی کار گروهی طراحی شود.

مبل‌های اداری فراوانی برای کارهای گروهی طراحی شده‌اند و در بازار موجودند. این مجموعه‌ها باید شامل مانیتور و دستگاه‌های نمایش مالتی‌مدیا باشند که کارکنان بتوانند به راحتی کارشان را ارائه دهند و با هم به اشتراک بگذارند.

میزهای بزرگ جلسه، پخش‌کننده صدا و سوکت‌ها و پورت‌های مربوط به انتقال و نمایش فایل‌ها از ملزومات این دکوراسیون است و باید همه جا در دسترس باشد.

مقاله مرتبط:  بهترین طراحی داخلی اداری

 ۳. طراحی دکوراسیون اداری مدرن؛ دوستدار طبیعت

طراحی بیوفیلیک(Biophilic) یک ترند در طراحی دکوراسیون اداری مدرن است که تمرکز آن بر جهان طبیعت است. پس تعجب نکنید اگر در ادارات و سازمان‌هایی با طراحی مدرن، دکوراسیون طبیعت‌گرا و پر از عناصر طبیعی دیدید. آوردن فضای بیرونی به درون ساختمان بهترین راه برای ساختن محیطی آرام و به دور از استرس است. به خاطر همین است که بسیاری از طراحان داخلی تلاش می‌کنند عناصر طبیعی را در طراحی دکوراسیون به کار برند.

پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند که نور طبیعی به داخل ساختمان سرازیر شود و گیاهان داخل، اکسیژن بیشتری تولید کنند و هوای داخل ساختمان را پاک‌تر کنند.

رنگ‌های ارگانیک و الگوها و مواد به کار رفته در طراحی فضا در این سبک، آرامش ایجاد می‌کنند. همه این‌ها با هم، استرس را کاهش و تمرکز و انرژی را افزایش می‌دهند.

۴. طراحی دکوراسیون اداری مدرن و تکنولوژی

نمی‌شود انکار کرد که تکنولوژی نقش اول را در طراحی دکوراسیون اداری مدرن ایفا می‌کند. همه چیز امروزه الکترونیکی شده است. ادارات به تجهیزات مناسب احتیاج دارند تا با پیشرفت‌های تکنولوژیک پیش بروند. دستگاه‌ها و ابزارهای تکنولوژیک کمک می‌کنند که کارکنان سریع‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنند و بهره‌وری را بالا ببرند.

در بسیاری از ادارت امروزه از لپتاپ به جای کامپیوتر‌های رومیزی استفاده می‌کنند و به کارکنان خود آزادی بیشتری می‌دهند که هر جا می‌خواهند کار کنند. تکنولوژی ویدیو کنفرانس و اسکرین‌های مناسب برای پرزنتیشن، دستگاه‌های شارژ بی‌سیم، پورت‌های دیتا و هر چیز دیگری که برای کار کردن هوشمند لازم است جزئی از این دکوراسیون است.

طراحی دکوراسیون اداری مدرن

۵. طراحی دکوراسیون اداری مدرن و راحتی

مجبور کردن کارمندان به نشستن روی صندلی‌ها و میزهای غیراستاندارد برای هشت ساعت کار مداوم، راهی نیست که شرکت شما را به سمت موفقیت ببرد. اگر شما محیط کاری نیاز دارید که زاینده خلاقیت باشد و رضایت از کار کارمندانتان را افزایش دهد، باید دکوراسیون اداری خود را تا جایی که می‌شود راحت و حتی شبیه خانه کنید.

می‌توانید در شرکت خود فضاهایی برای قرار دادن کاناپه‌های راحت در نظر گیرید که کارمندانتان با لپتاپ روی آن‌ها کارشان را پیش ببرند. حتی جایی برای استراحت و بازیافتن قوا یا بازی در نظر گیرید. پینگ‌پونگ، ویدیو گیم و حتی فضایی برای یک چرت کوتاه اما اثربخش.

برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن از ما کمک بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟