دکوراسیون اداری
نمونه‌های موفق طراحی دکوراسیون اداری خاص
دسامبر 29, 2018
بهترین سبک‌های طراحی داخلی
بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه
ژانویه 6, 2019

بهترین طراحی داخلی اداری

بهترین طراحی داخلی اداری

بهترین طراحی داخلی اداری در سال ۲۰۱۸

در این مطلب بلاگ سایت شرکت طراحی ملل دیزاین چند نمونه مهم طراحی داخلی اداری را در سال ۲۰۱۸ که باعث تحول در این صنعت شدند، به شما معرفی می‌کنیم.

۱. اداره‌ها شبیه خانه می‌شوند

ابتدا این‌طور بود که باید در دفتر شرکت کار می‌کردیم، بعد این مدل هم باب شد که در اتاق کار خانه هم می‌توانستیم کار کنیم. بعد کافه‌‌های زنجیره‌ای استارباکس و سایر کافه‌های این‌چنینی مثل قارچ از زمین روییدند و فضای سومی برای کار ساختند. الان این هر سه فضا به هم پیوسته‌اند و یک ترند تازه ساخته‌اند. resimercial design اصطلاح تازه‌ای است که در معماری و طراحی داخلی راه پیدا کرده است و تعریف آن ترکیب فضای مسکونی و فضای اداری است. در تصویر یک نمونه اداره‌ای که شبیه کافه و آشپزخانه منزل است را می‌بینید.

۲. برج ویلیس شیکاگو و تحولات طراحی داخلی اداری

با نگاهی به برج ویلیس (Willis) شیکاگو، یکی از نمادین‌ترین بناهای اداری در ایالات متحده، بحث وسیعی درباره طراحی داخلی اداری و تغییرات آن در طول زمان آغاز می‌شود. در تصویر، پلان لابی دفتر شرکتی به نام وکر(Wacker) را در این برج می‌بینید.

۳. طراحی داخلی اداری در دفتر مرکزی جدید داروسازی تکدا

طراحی دفتر مرکزی جدید شرکت (Takeda) نزدیک به جوهره این برند و با عناصر طبیعی ساخته شده است. لابی چهار طبقه این ساختمان نشانی از زندگی سلامت و نیروی زندگی است. در طراحی داخلی این لابی از آب و نور فراوان استفاده شده که اجازه می‌دهند گیاهان به راحتی در آن زندگی و رشد کنند.

مقاله مرتبط:  چند دکور اداری غبطه‌برانگیز

بازدید‌کنندگان و کارکنان شاهد کاراکتر زمین، درخت و انسان در طراحی داخلی اداری این بنا هستند. در این لابی آثار هنری بزرگی ساخته شده با چوب وجود دارد که از قسمتی از آن هم به عنوان نیمکت می‌توان استفاده کرد.

۴. بازسازی طراحی داخلی اداری دفتر کپیتال وان در شیکاگو

بازسازی دفتر مرکزی هولدینگ بانکی کپیتال وان در شیکاگو در طبقه ۲۳ یک برج اداری با ایده ترکیب فضای صنعتی قدیمی و تکنولوژی جدید انجام گرفته است. بازسازی طراحی داخلی اداری این شرکت فضایی مدرن با سبک صنعتی و با عناصر نوستالژیک پدید آورده است. این دفتر در دو طبقه واقع شده و با راه‌پله‌ای که در تصویر می‌بینید به هم پیوسته است.

۵. دفتر جدید اتوباک که الهام‌بخش کارکنان برای یک حرکت بزرگ است

دفتر جدید شرکت آلمانی Ottobock که یک شرکت تولید پروتزهای پزشکی است در آستین، برگرفته از ارزش اساسی شرکت یعنی حرکت و سلامت است. خطوط خمیده و پیچ‌های منحنی، حرکت کردن را تشویق می‌کنند، همان‌طور که هدف محصولات این شرکت ایجاد حرکت است.

۶. دکوراسیون داخلی اداری و فضاهای کوچک همکاری

فضاهایی برای کار گروهی یا همکاری یک موضوع غیرقابل اجتناب در صنعت طراحی داخلی اداری است. قبلاً بیشتر جلسات یک ارائه‌دهنده واحد داشت و اتاق‌های جلسه منطبق بر همین روش ساخته می‌شدند. اما کم‌کم اتاق‌های جلسه به شکل دیگری که مناسب همفکری و همکاری چند نفر در یک پروژه است در حال شکل‌گیری‌اند.

۷. تحول عادت‌ها و فرهنگ کاری از طریق طراحی داخلی اداری

کمپانی جهانی تولیدات شیمیایی BASF در دفتر جدید خود در شهر استانبول به دنبال تحول فرهنگ و عادات کاری از طریق تغییر طراحی داخلی اداری است.

مبلمان و طراحی داخلی اداری جدید این شرکت فضایی ایجاد کرده تعامل، ارتباط با اجتماع و همکاری را بین کارکنان بدون در نظر گرفتن رتبه آن‌ها ترویج می‌دهد. این دفتر کار، عناصر برجسته طراحی پلان باز اداری را در خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟