غرفه سازی در تهران
نکته‌هایی درباره غرفه سازی در تهران
دسامبر 4, 2018
طراحی دکوراسیون اداری مدرن
پنج طراحی دکوراسیون اداری مدرن
دسامبر 27, 2018

بهترین‌های طراحی داخلی

بهترین‌های طراحی داخلی

بهترین‌های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۸

در پایان هر سال مرسوم است که فعالان هر رشته‌ای اتفاقات مهم سال گذشته را بررسی می‌کنند و بازار لیست ‌دادن‌ و رتبه‌بندی‌ داغ است. در پایان سال ۲۰۱۸ ما هم قصد داریم اینجا در بلاگ سایت طراحی ملل دیزاین طراحی‌های برجسته سال ۲۰۱۸ را بررسی کنیم و نگاهی لیست‌های مشهور بیندازیم.

اینجا لیست ده پروژه از بهترین‌های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۸ را برای شما می‌گذاریم. پروژه‌هایی که در این سال انجام شدند و هر چیزی بودند غیر از معمولی. از پروژه‌های بازسازی و تغییر کاربری تا پروژه‌های تازه، اینجا ده تا از بهترین و غیرمعمولی‌ترین پروژه‌های طراحی در سال گذشته را می‌بینید.

۱. این یک بیمارستان قرن نوزدهمی است که به یک هتل لوکس تغییر کاربری داده شده است. در این تصویر کلیسای کوچک متعلق به این بنا را می‌بینید که بدون اینکه جلال و شکوهش قربانی شود به قرن ۲۱ آمده و تبدیل به لابی هتل شده است.

بهترین‌های طراحی داخلی

۲. شرکت ایکس لیوینگ(X+Living) زیبایی‌شناسی رمان آلیس در سرزمین عجایب را وام گرفته و با استفاده از آن این پارک سرپوشیده و سالن غذاخوری را طراحی کرده است. این پروژه یک پارک خانوادگی در شهر هانگژوی چین است.

۳. این پروژه با نام سیتی هاب(CityHub) یک هتل در شهر روتردام هلند است که در سه ساختمان قرار گرفته است که هر کدام با رنگ متفاوتی از دیگری مجزا شده است. شدت پالت رنگی مربوط به هر ساختمان در طبقات تغییر می‌کند و در همه طبقات از نور طبیعی برای افزایش کنتراست و نمایش بصری بهتر استفاده شده است.

۴. Ninei-zaka یک خیابان سنگی تاریخی در شهر کیوتوی ژاپن است و به نظر مکانی غیرمنتظره برای یک شعبه از استارباکس، قهوه‌فروشی زنجیره‌ای جهانی می‌رسد. اما این خیابان، محله‌ای بسیار توریستی است. پس بهترین نقطه برای غول قهوه جهان برای راه انداختن یک شعبه هم هست. نتیجه کار را در تصویر می‌بینید.

مقاله مرتبط:  چند نکته درباره غرفه آرایی نمایشگاهی

۵. این اقامتگاه درمانی دور افتاده که انگار متعلق به جهانی خیالی است، در جزیره‌ای آتشفانی  قرار دارد که سه ساعت با سرزمین اصلی کره جنوبی فاصله دارد. زیبایی‌شناسی کمیاب و ارگانیک این ساختمان با پستی بلندی‌های طبیعی این جزیره همخوانی دارد.

۶. رستوران کودکان آرانیا در شهر Qinhuangdao در چین مکان جالبی است که با چشم‌انداز متفاوتی نسبت به رنگ‌های براق در زیبایی‌شناسی کودکانه طراحی شده است. حباب‌های صابونی غول‌پیکر برای بازی در آن‌ها که با نور رویایی افلاک‌نمایی بزرگ احاطه شده است. این رستوران برنده جایزه بهترین‌های طراحی داخلی برای کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۱۸ شده است.

۷. هتل اسلیپ پاد (sleep pod) در توکیو قرار بود مکانی برای استراحت مسافران بیزنس کلاس باشد که پروازشان تاخیر دارد و… . ولی الان تبدیل سونایی الهام گرفته از فرهنگ اسپای فنلاندی شده است.

۸. این خانه دو طبقه مدولار در فرانسه فقط به منظور محل استقرار و نمایش اتومبیل الکتریکی خودران رنو «Symbioz» ساخته شده است.

۹. در محیطی که برای رشد گیاهان و زندگی مردم ساخته شده این فضای کاری شهری در جنگلی با ۴۰هزار گیاه شناور شده شده است. این پروژه با نام«Spheres»  جایزه بهترین طراحی داخلی سال ۲۰۱۸ در حوزه ساختمان‌های سبز را از آن خود کرده است.

۱۰. این فروشگاه جواهرات در هنگ‌کنک که با کانسپت جعبه هدیه طراحی شده است، با ویترین‌های شیشه‌ای با صندلی‌هایی با سبک غذاخوری و ظاهری غیررسمی نسبت به کانترهای معمولی فروش، جایزه بهترین طراحی داخلی سال ۲۰۱۸ در رده خرده‌فروشی را برده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟