دکور اداری
چند دکور اداری غبطه‌برانگیز
آوریل 27, 2019
طراحی دکور فست فود
طراحی دکور فست فود
آوریل 30, 2019

طراحی دکوراسیون اداری(بخش دوم)

طراحی دکوراسیون اداری

ایده‌هایی برای طراحی دکوراسیون اداری

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اداری برای محل کار خود هستید یا کار طراحی داخلی انجام می‌دهید یا اینکه صرفاً به این حوزه علاقه دارید، دیدن دکوراسیون اداری کمپانی‌های بزرگ دنیا می‌تواند برای شما جذاب باشد. اینجا چند نمونه از طراحی‌های داخلی شرکت‌های بزرگ دنیا را همراه با تصاویرشان با هم مرور می‌کنیم.

۱. دفتر کار گوگل در نیویورک سیتی

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، پنل‌هایی که روی سقف محوطه مخصوص برگزاری جلسات طراحی شده در بالای سر افراد تصویر پخش می‌کند.

گوگل دفتر کارهایی در سراسر دنیا دارد و همه آن‌ها تقریباً طراحی دکوراسیون اداری خلاقانه‌ای دارند.

در واقع دفتر کار زوریخ در سوییس اتاقک‌های تله کابین اسکی را آورده و تبدیل به اتاقک‌هایی برای دورهمی و استراحت کرده. با این حال باید گفت که دفتر نیویورک سیتی کار طراحی دکوراسیون داخلی را جالب‌تر انجام داده است.

این دفتر در قسمت مخصوص استراحتش ننوهایی قرار داده است. کمپانی‌های تکنولوژی عموماً به خاطر خلق این فضاهای ویژه شهرت دارند. این فضای آفتابی و درخشان با این ننوهای جذاب و راحت، یکی از یونیک‌ترین فضاهای به این شکل است.

۲. دفتر مرکزی آمازون در سیاتل

این ساختمان طراحی شده برای اینکه افراد بتوانند بخشی از جامعه محیط کارشان باشند و بتوانند در آن تعامل کنند. دفتر کار آمازون در سیاتل هم شامل فضاهای داخلی است و هم فضاهای خارجی. این دفتر کار تازه بازسازی شده فضای کاری بزرگ و سالن‌های عظیم دارد. این دفتر کار پلان باز به کارکنان اجازه می‌دهد که در طول کار در دفتر وسیعشان پرسه بزنند و در فضا جاری باشند.

مقاله مرتبط:  پنج طراحی دکوراسیون اداری مدرن

طراحی اینداستریال با ترکیب فلز و با طیف‌هایی از رنگ‌های قرمز و نارنجی فضا را جذاب‌تر کرده است.

۳. دفتر کار یوتیوب در لس‌آنجلس

تصویر مربوط به لابی اصلی دفتر کار یوتیوب در جنوب لس‌آنجلس است. در این نوشته بیشتر به فضاهای کاری پرداخته‌ایم که طراحی دکوراسیون اداری آن‌ها بدون مرز و پلان باز  است.

ویژگی این دفتر کار اما چیز دیگری است. کارکنان این دفتر هم بدون مرز هستند. اگر شما حداقل ۱۰هزار فالوور یوتیوب داشتید، می‌توانید به این فضای کاری برای تولیدات خود دسترسی داشته باشید. به استناد وبسایت آن‌ها، فضای کاری یوتیوب در لس‌آنجلس شامل یک استیج بزرگ برای تولیدات ویدیویی است. پرده‌های سبز، دوربین، تجهیزات نورپردازی و صدابرداری و سایر تجهیزات الکترونیکی در این مکان فراهم است. حتی می‌توانید از تجهیزات بعد از تولید هم در استودیوهای این دفتر کار استفاده کنید. همه این‌ها بدون هیچ پرداختی در اختیار شماست تنها اگر بیشتر از ۱۰هزار دنبال کننده در کانال یوتیوب خود داشته باشید. آفرینندگان یوتیوب به فضایی بالغ بر ۴۱هزار فوت دسترسی دارند تا در آن به عنوان فضای کاری فعالیت کنند.

۴. پاندورا رادیو در اوکلند

دفتر مرکزی اوکلند پاندورا رادیو فضاهایی برای کار، جلسات و ملاقات‌ها و استراحت دارد. مثل اتاقک‌های کاری که درون حروف رادیو قرار دارند و در تصویر می‌بینید. قسمت پذیرش ساختمان را هم در تصویر بعد می‌بینید.

۵. دفتر مرکزی لینکدین در سانفرانسیسکو

روشن، پرجنب‌و‌جوش و با هوای تازه و با رنگ‌ سفید و رنگ‌های جیغ. طراحی دکوراسیون اداری دفتر سانفرانسیسکو لیندین به دست طراحان داخلی طراحی شد و چنان محبوب شد که لیندین از آن‌ها درخواست کرد که دفتر نیویورک سیتی را هم طراحی کنند.

کفپوش پولیش شده و براق این دفتر ظاهری صنعتی و منظم به فضا  داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟