طراح داخلی
چرا باید یک طراح داخلی استخدام کنید
سپتامبر 15, 2018
دیزاین
چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین استخدام کنید
سپتامبر 25, 2018

یک طراح داخلی برای طراحی دکوراسیون استخدام کنید

طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون

چرا باید یک طراح داخلی برای طراحی دکوراسیون استخدام کنید (قسمت سوم)

در قسمت‌ قبل دلایل نیاز به استخدام یک طراح داخلی را خواندید. اگر به فکر طراحی دکوراسیون خانه یا محل کار خود هستید و نمی‌دانید به یک متخصص احتیاج دارید یا نه، ادامه این دلایل را بخوانید.

فرایند طراحی دکوراسیون

بسیاری از مشتریان آینده‌نگر درباره فرایند طراحی دکوراسیون مطمئن نیستند. هر مشتری منحصر‌به‌فرد است و رویکرد ما نیز به هر پروژه به طور پیش فرض منحصر‌به‌فرد است.

فرایند طراحی دکوراسیون جالب خلاق و الهام‌بخش است. مراحل طراحی به طور عام در ادامه می‌آید:

مرحله مشاوره در طراحی دکوراسیون

برای ما این مهم‌ترین بخش فرایند طراحی دکوراسیون است. چون این نقطه‌ای است که برای اولین بار با شما آشنا می‌شویم. در طول این زمان از شما می‌خواهیم که تا آنجا که امکان دارد درباره سلیقه، بودجه، خصوصیات پروژه، ترجیح‌ها و محدودیت‌های خود با ما صحبت کنید و خواسته‌های خود و نتایجی که از پروژه انتظار دارید، در اختیار ما بگذارید.

شما آزاد هستید که تصاویری که الهام‌بخش شما بوده‌اند را با ما به اشتراک بگذارید و اجازه دهید ما بفهمیم شما چطور خانه یا محل کار رویایی‌تان را تصور می‌کنید. این فرصت ماست تا با شما به عنوان مشتری ارتباط برقرار کنیم. هر چه که ما در این دوره مشاوره متوجه می‌شویم، در فرایند طراحی دکوراسیون ما را رهبری خواهد کرد.

مقاله مرتبط:  طراحی دکوراسیون اداری (بخش اول)

مرحله عکاسی در طراحی دکوراسیون

مرحله بعد در فرایند طراحی دکور تمرکز بر تکنیک‌ها و اجرای کار است. ما از این مرحله به عنوان فرصتی استفاده می‌کنیم که از اتاق‌ها و فضاهایی که قرار است دکور کنیم عکاسی کنیم. همچنین اندازه‌های آن‌ها را دقیق به دست آوریم.

پلان کلی فضا

پس از اینکه می‌فهمیم شما از فضای خود چه می‌خواهید و ابعاد مشخص می‌شود، شروع به کار کردن روی پلان کف و نمای کلی می‌کنیم. این ابتدایی‌ترین مرحله در مبله کردن و جاگذاری وسایل در طراحی دکوراسیون است. ما می‌توانیم گزینه‌هایی از چندین چیدمان متفاوت را مقابل شما بگذاریم تا یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

کانسپت و ارائه

اینجا جایی است که واقعاً خلاقیت و هیجان فرایند طراحی دکور شروع می‌شود. با استفاده از اطلاعاتی که در دوره مشاوره به دست آورده‌ایم، کانسپتی را طراحی می‌کنیم که شامل المان‌هایی مثل استایل کلی، رنگ‌ها، کفپوش و تزئینات می‌شود. ما کانسپت را می‌سازیم و آن را برای ارائه آماده می‌کنیم. این طرح به شما در یک نگاه کلی نشان می‌دهد پیشنهاد ما برای دکوراسیون فضا چیست. ما المان‌های مختلفی را گرد هم می‌آوریم، شامل تصاویر، طرح‌ها، اسکچ‌ها، رندرها و سمپل رنگ‌ها و مصالح. به این وسیله شما از کانسپت طراحی تصور دقیقی پیدا می‌کنید. بعد از آن شما فرصت دارید تا کل پروژه را تأیید کنید، پیشنهاد‌های خود را مطرح کنید، تغییراتی در طرح بدهید یا جهت طرح را به سمتی که می‌خواهید، تغیییر دهید.

1 دیدگاه

  1. […] در قسمت‌ قبلی درباره نقش طراح داخلی نوشتیم. اینجا درباره دلایل استخدام یک طراح داخلی برای دیزاین خانه یا محل کار بیشتر می‌‌خوانید. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟