نوسازی خانه
نوسازی خانه
ژانویه 28, 2019
دکوراسیون داخلی دفتر کار
ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار
ژانویه 29, 2019

طراحی دکوراسیون اداری (بخش اول)

طراحی دکوراسیون اداری

ایده‌هایی برای دکوراسیون اداری

«هوشمندانه‌تر کار کنید نه سخت‌تر.» حتماً شما هم این جمله مشهور را شنیده‌اید. یکی از عوامل موثر بر کار کردن شما یا کارمندان شما در شرکت‌ها و اداره‌ها طراحی دکوراسیون اداری است. اینکه تنها چیزی که در محل کار دارید یک میز کوچک در گوشه یک اتاق است یا اینکه امکانات این را دارید که دفتر کار رویایی خود را با دکوراسیون اداری دلخواهتان بسازید، چقدر تفاوت دارد؟

اینجا چند ایده برای هر چه بیشتر دلپذیر شدن طراحی دکوراسیون اداری شما داریم.

 

طراحی دکوراسیون اداری باز و دوستانه

هر دفتر کاری بسته به نوع کار دینامیک مخصوص به خود را دارد و از روش خاص خود به بیشترین بهره‌وری می‌رسد. اگر شرایط کار شما متناسب با دفتر کارهای باز است فضای دوستانه و صمیمی آن را امتحان کنید.

در طراحی دکوراسیون اداری از دیوارها هم استفاده کنید

نقاشی‌های دیواری، قفسه‌های سرتاسری بزرگ برای قرار دادن وسای

ل و نمونه محصول‌ها، نمایش ویدیو آرت‌ها رو دیوارهای بزرگ، نصب تخته وایت‌بوردها برای نوشتن کارهای روزانه یا نقشه‌ راه یا نمایش ‌نمودارها، تصاویر و نقاشی‌های الهام‌بخش، نمونه‌ کارها و…، این‌ها همه راه‌هایی هستند که هم از فضای مرده روی دیوارها به بهترین نحو استفاده کنید و هم دکوراسیون

اداری را از یکنواختی نجات دهید.

میزهای ایستاده ترند جدید دکوراسیون اداری

شاید شما هم دیده باشید که میزهای ایستاده بیشتر و بیشتر جای خود را در دکوراسیون اداری شرکت‌ها باز می‌کنند. به خصوص انواعی که ارتفاع قابل تنظیم دارند و می‌توانند به میز نشسته و ایستاده تبدیل شوند.  ایستادن تمام مدت سر کار به همان اندازه نشستن طولانی مدت می‌تواند مضر باشد.

مقاله مرتبط:  5 دلیل اهمیت دکوراسیون داخلی دفتر کار

نقش میز کار در دکوراسیون اداری مهم است

داشتن میزهای یک شکل و هم اندازه در بسیاری از ادارات یک امتیاز برای زیبا به نظر رسیدن فضای کاری است. اما اگر در اتاق کار خود تنها هستید، میز کاری انتخاب کنید که با نوع کار شما و استایل شخصی‌تان تناسب داشته باشد. میزهای بزرگ و پرزرق و برق همیشه میزهای ایدئالی نیستند. به این توجه کنید که میز، کشوها، قفسه‌ها و فضایی را که شما برای کار نیاز دارید، به شما می‌دهد یا نه. آیا ظاهر میز احساس خوبی به شما می‌دهد و با استایل شخصی‌شما نزدیک است؟ قطعاً رضایت و احساس خوبی که نشستن پشت آن میز به شما می‌دهد، در کنار کاربرد آن اهمیت دارد و در میزان بهره‌وری کارتان اثر می‌گذارد.

اتاق استراحت را در دکوراسیون اداری جای دهید

کار کردن بی‌وقفه بدون هیچ زمان استراحت یا تفریح نمی‌تواند شما از کار راضی و خوشحال نگه دارد. ما احتیاج داریم که کار و تفریح را در کنار هم نگه داریم تا با این تعادل میزان رضایت و بهره‌وری خود و کارمندان را افزایش دهیم. این چیزی است که بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

گیاهان سبز را به دکوراسیون اداری خود اضافه کنید

با قرار دادن گلدان‌های بزرگ گیاهان سبز یا حتی درست کردن دیوارهای سبز در فضای کار که کاملاً با گیاهان زنده پوشانده شده‌اند، الهام‌بخش خود و کارمندان برای تزریق حس تازگی در کار می‌شویم. گیاهان سبز توانایی این را دارند که به کلی فضا را تغییر دهند و نشاط و طراوت به آن بیاورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟