طراحی دکوراسیون
یک طراح داخلی برای طراحی دکوراسیون استخدام کنید
سپتامبر 24, 2018
دیزاین خانه
چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید
اکتبر 16, 2018

چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین استخدام کنید

دیزاین

دیزاین

چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین استخدام کنید (قسمت چهارم)

در قسمت‌ قبلی درباره نقش طراح داخلی نوشتیم. اینجا درباره دلایل استخدام یک طراح داخلی برای دیزاین خانه یا محل کار بیشتر می‌‌خوانید.

انتخاب محصولات و سفارش دادن محصولات برای اجرای دیزاین

در این مرحله ما محصولاتی که برای دکوراسیون نیاز داریم انتخاب می‌کنیم و از میان آن‌ها محصولات خاصی را سفارش می‌دهیم. ما به عنوان طراحان داخلی شما را به منابع خود و تولیدکنندگان و فروشندگان برتر معرفی می‌کنیم. همچنین به عنوان حلقه رابط میان شما و دیگر متخصصانی که در پروژه دیزاین با ما همکاری می‌کنند، عمل می‌کنیم. اگر شما دوست داشته باشید، این مرحله می‌تواند شامل بازدید از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های مختلف باشد.

نصب کردن و جاگذاری وسایل طبق دیزاین

اینجا نقطه‌ای از پروژه است که خلاقیت و دیدگاه طراح در آن تبلور می‌یابد. ما به نصب و اجرای همه چیز، از رنگ دیوارها تا ریزه‌کاری‌های چیدمان نظارت می‌کنیم. از این که از بهترین و با‌کیفیت‌ترین وسایل در کار استفاده می‌شود، اطمینان داشته باشید.

به یاد داشته باشید که این فرایند نسبت به نیازهایی که در حین دیزاین پیش می‌آید انعطاف‌پذیر است. ما خواست شما را مدنظر قرار می‌دهیم.

خدمات مخصوصی که یک طراح داخلی به شما ارائه می‌دهد

مشاوره دیزاین رنگ

یکی از زمینه‌های تخصصی ما به عنوان دیزاینر، مشاوره رنگ است. انتخاب رنگ می‌تواند  مرحله مشکلی در دیزاین خانه برای صاحبان آن باشد. نه‌تنها آن‌ها مطمئن نیستند که باید چه رنگی انتخاب کنند، بلکه ملاحظات دیگری هم وجود دارد.

مقاله مرتبط:  ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار

ما باید هنگام انتخاب رنگ به این فکر کنیم که چطور یک رنگ کنار رنگ‌های دیگر جواب می‌دهد و اثر رنگ‌ها روی به نظر رسیدن سایز اتاق‌ها چگونه است.

مشاوره در زمینه رنگ فقط برای فضای داخلی خانه نیست. ما همچنین می‌توانیم کانسپت رنگی ایدئالی برای ظاهر بیرونی خانه طراحی کنیم. برای این منظور ما محیط اطراف خانه، نحوه نورپردازی، انتخاب رنگ‌ خانه‌های همسایه و المان‌های محیطی را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وقتی که با یک متخصص طراحی داخلی درباره دیزاین رنگ کار می‌کنید، به شما جدول‌های رنگبندی و نمونه‌های بسیاری نشان می‌دهد و تولید‌کنندگان مختلف را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید نمونه کارهای پیشین را ببینید و درباره نتیجه کار از قبل مطمئن شوید.

راه دیگری که شما را صددرصد مطمئن می‌کند این است که طراحان حاصل کار شما را با نرم‌افزارهای سه‌بعدی طراحی می‌کنند و شما کانسپت رنگی خود را قبل از اجرا به طور کامل در فضای خود می‌بینید. در این ارائه شما می‌توانید نورپردازی و اثر رنگ بر نور اتاق‌ها و همچنین مبلمان پیشنهادی و دیگر المان‌های معماری همنشین با رنگ‌ها را ببینید.

در طول فرایند دیزاین و مشاوره رنگ، شما مشخصات و مستندات رنگ مورد استفاده و متریال را دریافت خواهید کرد تا اگر بعداً نیاز به تجدید یا تعمیر رنگ داشتید، راحت به مشخصات رنگ‌ها مراجعه کنید.

قسمت‌های بعد این نوشته درباره اینکه چرا در دیزاین خانه یا محل کار خود به یک طراح داخلی نیاز دارید، در بلاگ سایت ملل دیزاین  بخوانید.

 برای مشاوره طراحی داخلی با همکاران متخصص ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟