نقش طراح داخلی
نقش طراح داخلی چیست؟
سپتامبر 11, 2018
طراحی دکوراسیون
یک طراح داخلی برای طراحی دکوراسیون استخدام کنید
سپتامبر 24, 2018

چرا باید یک طراح داخلی استخدام کنید

طراح داخلی

طراح داخلی

چرا باید یک طراح داخلی استخدام کنید (قسمت دوم)

بسیاری از مردم شک دارند که استخدام یک طراح داخلی با توجه به قیمت‌هایی که شنیده‌اند، کار به‌صرفه‌ای هست یا خیر. آن‌ها نگران این هستند که خدمات طراحی داخلی خارج از بودجه آن‌ها باشد.

پیشنهاد ما این است که از طراح داخلی استفاده کنید چون اتفاقاً باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. تخصص و دانش طراح داخلی به شما کمک می‌کند تا از اشتباهات بالقوه گران‌قیمتی که در آینده نیاز به رفع و رجوع خواهند داشت، دوری کنید.

ما همچنین می‌توانیم به شما کمک کنیم در محدوده بودجه‌ای بمانید که از قبل برای دکوراسیون خانه یا محل کار خود پیش‌بینی کرده‌اید. ماندن شما در محدوده بودجه‌ و محدوده راحتی که از لحاظ مالی دارید، یک جنبه مهم و فوق‌العاده از شغل ما به عنوان طراح داخلی است.

ما به منابعی دسترسی داریم که اغلب از دسترس عامه دور است. ما می‌توانیم راه ارتباطی میان شما و بسیاری از بهترین مصالح‌فروشان، تولید‌کنندگان مبلمان، هنرمندان و بسیاری از متخصصان دیگری باشیم که شما بازار می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. شاید فقط متخصصان طراحی داخلی باشند که بتوانند این محصولات را به شما معرفی کنند و شما از وجود آن‌ها اصلاً مطلع نباشید.

وقتی که شما با یک طراح داخلی کار می‌کنید ممکن است محصولاتی را کشف کنید که حتی نمی‌توانستید تصور کنید که خودتان به آن دسترسی پیدا کنید.

 

در کنار اینکه یک طراح داخلی به شما کمک می‌کند در محدوده بودجه خود بمانید، این همیشه یکی از اهداف کار ماست که پروژه را روی خط زمانی تعیین شده خود نگه داریم. فرایند دکوراسیون اتاق، خانه کامل یا یک فضای تجاری می‌تواند زمان‌بر باشد.

مقاله مرتبط:  نکته‌هایی درباره غرفه سازی در تهران

طراح داخلی می‌تواند به شما اطمینان دهد که پروژه شما رأس زمان تعیین شده، بدون تلف کردن وقت، پایان یابد.

طراح داخلی کسی است که توانایی این را دارد که دانش طراحی مترقی و پیشروی خود را در کنار مفاهیم و رنگ‌‌ها بیاورد. در واقع حس‌ طراحی ساختارشکن خود را با المان‌های بدون زمان و المان هنری ترکیب کند.  آفریدن یک دکوراسیون عالی به شما اجازه می‌دهد که فضایی داشته باشید که حس تازگی و مدرن بودن را برای سال‌ها حفظ کند. حتی شاید الهام‌بخش شما باشد تا انتخاب‌هایی کنید که در گذشته خارج از محدوده ذهنی شما بوده است.

طراح داخلی کسی است که به شما کمک می‌کند زیبایی‌های معماری فضا را برجسته کنید و توجه‌ها را به سمت قوی‌ترین ویژگی‌های ساختمان ببرید.

ما همچنان عناصر کمتر قابل توجه بنا را پوشش می‌دهیم و به حداقل می‌رسانیم و برای مثال کاری می‌کنیم که اتاقی با فضای کوچک، بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر رسد.

اندازه‌ها مهم نیستند. هر فضایی سزاوار این است که در بهترین و درخشان‌ترین حالتش باشد.

این توانایی طراح داخلی است که بتواند فضای کوچک را درخشان، کاربردی و مناسب برای زندگی کند. طراح داخلی چشم‌هایی قوی برای دیدن جزئیات دارد.

طراحان داخلی نه‌تنها تمرکزشان را بر المان‌های اساسی طراحی اتاق می‌گذارند بلکه جزئيات را طوری می‌چینند که یک اتاق معمولی را به مکانی استثنایی تبدیل می‌کند.

اکسسوری‌ها و لوازم تزئینی چیزی است که یک اتاق زیبا را به فضایی استثنایی تبدیل می‌کند.

درباره طراح داخلی و اثرات حضور او در طراحی خانه و محل کار خود در قسمت بعدی این مطلب در بلاگ ملل دیزاین بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟