دیزاین
چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین استخدام کنید
سپتامبر 25, 2018
دکور خانه
چرا باید یک طراح داخلی برای دکور خانه استخدام کنید
اکتبر 17, 2018

چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید

دیزاین خانه

دیزاین خانه

چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید (قسمت پنجم)

دیزاین خانه خود را به تنهایی انجام می‌دهید یا فکر می‌کنید کاری تخصصی است که باید اصولی و درست انجام شود؟ درست است که طراحی خانه باید طبق نیازها و سلایق شما باشد، ولی هنر شما باید در این باشد که بتوانید این خواسته‌ها را جزء‌به‌جزء و کامل به یک متخصص طراح داخلی منتقل کنید. طراح داخلی خواست و نیاز شما را در قالب یک سبک و استایل ویژه برای شما طراحی، پیشنهاد‌های خودش را اضافه و به درخشان‌ترین طرز ممکن اجرا می‌کند.

دکور و دیزاین خانه

پروژه دیزاین خانه می‌تواند بزرگ و جامع یا نسبتا کوچک باشد. ما شرکت طراحی منحصربه فردی هستیم که بسته‌های طراحی متنوعی پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف چیزی را که با بودجه و خواسته شما هماهنگ است، انتخاب کنید.

بسیاری از جنبه‌های فرایند دیزاین خانه شامل انتخاب اثاث، نورپردازی و لوله‌کشی، متریال کف، فرش، مبل، آثار هنری، لوازم پارچه‌ای و لوازم تزئينی جزئی از این گزینه‌ها هستند.

در تمام فرایند دیزاین منزل به صورت همه جانبه و کامل که خدمات آن را در بالا ذکر کردیم، ما طراحی کل خانه را پیشنهاد می‌دهیم.

دیزاین  همچنین برای صاحبان خانه‌ای کاربرد دارد که برنامه‌ای برای فروش خانه دارند. آن‌ها به دنبال یک دیدگاه همه‌پسند هستند که بهترین راه دیزاین منزل را پیشنهاد دهد تا نظر خریداران بالقوه منزل را جلب کنند.

دیزاین خانه شامل خدمات مشاوره‌‌ای متنوعی از چیدن یا تنظیم مجدد اثاث موجود در یک اتاق یا یک خانه هم می‌شود. همچنین شامل پیشنهاداتی است که با یک بهبود جزئی قیمت خانه را افزایش می‌دهد. این پروسه می‌تواند شامل اجاره مبلمان و آثار هنری تزئینی در طول نمایش خانه برای فروش باشد. البته این راه‌حل در کشور ما زیاد متداول نیست.

مقاله مرتبط:  ده توصیه برای طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک

دکور خانه با آثار هنری

هنر، قطعه پازل کلیدی در دیزاین خانه است. یک پروژه طراحی دکوراسیون می‌تواند درگاهی برای شما باشد که آثار هنری ویژه‌ای برای آن خانه سفارش دهید یا بسازید یا از گالری هنری یا هنرمند به طور مستقیم بخرید.

اثر هنری سفارشی می‌تواند یک چشم‌انداز موجود برای مشتری باشد. این امکان، شرایط به وجود آمدن آثاری هنری را فراهم می‌کند که فقط یکی مثل بقیه نیستند بلکه مخصوص یک فضا طراحی شده و از همه لحاظ با آنجا متناسب هستند.

چطور یک طراح داخلی انتخاب و با او کار کنیم؟

شاید کار کردن با یک طراح داخلی عالی به نظر برسد. بالاخره هر کسی دوست دارد که انتخاب‌های درست و اصولی بکند و کسی را داشته باشد که سبک‌ها و روش‌های دیزاین خانه را بشناسد و کار را درست به انجام رساند. حالا از بین این همه طراح داخلی، چطور باید شخص یا شرکت مناسب خود را پیدا کنیم؟

قبل از اینکه پروسه استخدام یک طراح داخلی را شروع کنید، ساختن یک ایده روشن و کامل از چیزی که می‌خواهید را شروع کنید. ممکن است آنچه الان در ذهن می‌سازید، به کلی در آینده تغییر کند ولی این خیلی مهم است که یک ایده کلی درباره نیاز، بودجه و زمان‌بندی‌تان در ذهن داشته باشید.

درباره انتخاب طراح داخلی در دیزاین خانه در قسمت بعد بیشتر بخوانید.

 

1 دیدگاه

  1. […] قسمت‌های قبل این نوشته درباره این نوشتیم که چرا به یک طراح داخلی در […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟