دیزاین خانه
چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید
اکتبر 16, 2018
دکوراسیون رستوران
ایده‌های 2018 دکوراسیون رستوران که برای شما الهام بخش است
اکتبر 30, 2018

چرا باید یک طراح داخلی برای دکور خانه استخدام کنید

دکور خانه

دکور خانه

چرا باید یک طراح داخلی برای دکور خانه استخدام کنید (قسمت ششم)

در قسمت‌های قبل این نوشته درباره این نوشتیم که چرا به یک طراح داخلی در دکور خانه نیاز دارید. آخرین قسمت این مطلب دنباله‌دار را اینجا در بلاگ ملل دیزاین می‌خوانید. حالا که لزوم استخدام طراح داخلی در دکور خانه را فهمیدیم در این قسمت اندکی درباره این صحبت می‌کنیم که از میان این همه طراح و شرکت طراحی داخلی، چطور باید بهترین را انتخاب کنیم.

چطور بهترین طراح داخلی را برای دکور خانه خود برگزینیم؟

با طراح‌های داخلی مختلف قبل از استخدام یکی از آن‌ها، دیدار کنید و جلسه بگذارید تا ببنید تخصص و شخصیت کدامیک با خواسته‌های شما همسو است.

یک لیست کوچک از  دکوراتورهای بالقوه‌ای درست کنید که ممکن است بخواهید با آن‌ها کار کنید. سپس درباره خصوصیات هر یک فکر کنید. سطح تجربیات، شبکه تولید‌کنندگان و فروشندگان هر یک، پورتفولیو، کارهای گذشته و منابع آن‌ها را در نظر بگیرید. اگر برای شما اعتبار شرکت اهمیت دارد، بررسی کنید که به چه سازمان یا شرکتی وابسته هستند.

هنگامی که در فرایند استخدام قرار می‌گیرید، ببنید چه واکنشی به خواسته‌ها و نظرات شما نشان می‌دهند و چه پیشنهاداتی دارند. شما به دکوراتوری نیاز دارید که نظراتی تخصصی و دیدی خلاقانه داشته باشد. شما همچنین نیاز دارید با کسی کار کنید که به حرف‌های شما خوب گوش دهد، زمان بگذارد و در پی برآوردن درست اهداف شما در دکور خانه باشد.

وقتی که یک دکوراتور استخدام می‌کنید، سعی کنید همه تصمیم‌گیرندگان اصلی در جلسات مشاوره اولیه حضور داشته باشند. مهم است که برای جلوگیری از هر گونه مشکل و اختلافی در طول اجرای دکوراسیون منزل، همه تصمیم‌گیرندگان اصلی از ابتدا معرفی شوند. مثلاً مالک خانه یا شریکتان حضور داشته باشند تا دکوراتور بتواند به یک تعادل و هماهنگی بین نظرات همه آن‌ها برسد و در کار با مشکلی مواجه نشود.

مقاله مرتبط:  چرا طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مهم است؟

وقتی کار با یک دکوراتور را شروع می‌کنید، همیشه درباره آرزوها و خواسته‌های خود به او بگویید. نترسید که نظرات خود را مطرح کنید و هم‌زمان نسبت به امکان‌های جایگزین، با دید باز نگاه کنید. پیدا کردن این تعادل پروژه دکوراسیون خانه شما را به یک پروژه موفق بدل می‌کند. در فرایند دکور خانه با ارتباطی شفاف و ذهنی باز برای بهترین تجربه حضور داشته باشید.

در نهایت دکوراتور داخلی می‌تواند بزرگ‌ترین منبع شما برای دکور خانه یا محل کار رویایی‌تان باشد. از کوچک‌ترین جزئیات، مثل انتخاب برای خرید بهترین سنگ طبیعی یا وسایل نور موضعی برای خانه، یک متخصص دیزاین داخلی می‌تواند شما را به رویاهایتان نزدیک‌تر کند.

متخصص طراحی داخلی همچنین می‌تواند شما را مطمئن کند که با همه این‌ها، دکور خانه شما را قابل دستیابی و واقع‌نگرانه طراحی می‌کند و شما در محدوده بودجه خود می‌مانید. طراح داخلی به شما کمک می‌کند پتانسیل زیبایی خانه یا دفتر کار خود را آزاد کنید.

در این نوشته دنباله‌دار در بلاگ سایت ملل دیزاین تلاش کردیم شما را با دلایل لزوم استخدام یک طراح داخلی آشنا کنیم.

امیدواریم که با انتخابی درست طراح داخلی مناسب خود را بیابید و دکور خانه یا محل کار رویایی خود را بسازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟