طراحی دکوراسیون اداری
طراحی دکوراسیون اداری (بخش اول)
ژانویه 28, 2019
دکوراسیون خانه
ترندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۱۹
فوریه 10, 2019

ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون داخلی دفتر کار

ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر

اگر برای دکوراسیون داخلی دفتر کارتان به دنبال ایده‌هایی هستید که آن را تازه و زیباتر کند یا در خانه کار می‌کنید و نیاز دارید که اتاقی را به اتاق کار خود در خانه تبدیل کنید ولی ایده‌ای برای دیزاین آن ندارید، این مطلب را بخوانید و از آن الهام بگیرید.

دکوراسیون دفتر کار بیش از هر چیز متأثر از نوع شغل و نوع شخصیت شماست. ببینید از بین این ایده‌ها کدام برای شغل و شخصیت شما مناسب است و همان‌ها را برگزینید.

درباره کاغذ دیواری فکر کنید

کاغذ دیواری می‌تواند اثر بزرگی بر فضا داشته باشد. به دکوراسیون داخلی دفتر کار خود کمی رنگ اضافه کنید. یک کاغذ دیواری با رنگ متفاوت می‌تواند یک بخش را برجسته‌تر کند و تمرکز فضای دفتر را به آن بخش ببرد.

سفید رنگ جادویی

همه جا و همه چیز را سفید کنید. ایجاد یک فضای تک رنگ در دکوراسیون داخلی دفتر شما می‌تواند کاری تازه باشد و فضا را باطراوت و جوان کند. اگر فضای کم نوری دارید، رنگ سفید می‌تواند نور فضا را دو برابر کند. همچنین اگر فضای داخلی دفتر کار شما کوچک است، رنگ سفید این توهم را ایجاد می‌کند که طول و عرض و ارتفاع، بیشتر و بلندتر از حد واقعی‌شان به نظر رسند. از این گذشته همه چیز درخشان و تمیز به نظر می‌رسد.

کمی رنگ به دکوراسیون داخلی دفتر اضافه کنید

اضافه کردن اندکی رنگ‌های درخشان و شاد به دکوراسیون داخلی دفتر کار شما می‌تواند اثر خوبی در زیبا و با طراوت به نظر رسیدن فضا داشته باشد. در فضایی با طراح یکنواخت و یکدست می‌توانید یک صندلی زرد بگذارید و فضا را کمی شخصی سازی کنید.

مقاله مرتبط:  چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید

وسایل اصیل در دکوراسیون داخلی دفتر خود به کار برید

یک میز قدیمی، یک آینه دیواری باشکوه، مجموعه چمدان‌های قدیمی به جای کشو و چیزهای اینچنینی که قطعاتی اصیل در دکوراسیون هستند، می‌توانند به دکوراسیون داخلی دفتر کار شما جلوه‌ای خاص بدهند.

آثار هنری در دکورسیون داخلی دفتر خود به کار برید

برای اینکه فضای کار را برای خود هر چه بیشتر الهام بخش کنید همه تمرکز خود را روی افزودن هنر و آثار هنری مختلف در فضای دفتر کار خود کنید. خرده‌ریزهای روی قفسه و میزها، روی دیوارها، گوشه اتاق‌ها، از اینکه در کاربرد آثار هنری خلاقیت به خرج دهید، نترسید.

ذهن مینی‌مالیست داشته باشید

اینکه همیشه به سمت انتخاب‌های ساده‌تر و مینی‌مالیستی کشیده می‌شوید، اصلاً هم بد نیست. ذهن خود را آزاد کنید و همه چیزهای اضافه را از دکوراسیون داخلی دفتر کار خود بیرون بیندازید.

از یک تخته سیاه کمک بگیرید

می‌توانید با رنگ سیاه زدن به یک دیوار دفتر کار آن را به یک تخته سیاه بزرگ تبدیل کنید و از ایده‌های بقیه برای طرح زدن و نوشتن روی آن استقبال کنید. این تنها یک راه دیگر برای ساختن فضایی یونیک و منحصربه‌فرد برای دکوراسیون داخلی دفتر کار شماست.

از منظره نهایت استفاده را ببرید

اگر این شانس را دارید که دفتر شما پنجره‌هایی با منظره خارجی دارد، کاری کنید که خوب خودش را نشان دهد. پنجره را از پرده و موانع دیگر خالی کنید و از منظره و هم‌زمان نور طبیعی در طول روز بهره ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟