مراحل بازسازی خانه
اشتباهات در مراحل بازسازی خانه و راه‌های جلوگیری از آن
دسامبر 27, 2018
بهترین طراحی داخلی اداری
بهترین طراحی داخلی اداری
ژانویه 2, 2019

نمونه‌های موفق طراحی دکوراسیون اداری خاص

دکوراسیون اداری

نمونه‌های موفق طراحی دکوراسیون اداری خاص

در هر کسب و کاری که هستید حتماً با اهمیت طراحی دکوراسیون خاص و اثری که بر هویت برند شما می‌گذارد آشنا هستید. اینجا چند نمونه برجسته و موفق طراحی دکوراسیون اداری را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا با دیدن آن‌ها ایده بگیرید.

یک دکوراسیون اداری خاص در هند که خلاقیت و انرژی را تقویت می‌کند

مجسمه‌ها الهام گرفته از عبارت لاتین Resurgam است که ترجمه آن «دوباره برخواهم خواست» می‌شود. این متنی است که در تابلوی فلزی کنار مجسه‌ها نوشته شده: «اگر نتوانیم به خواسته‌های خود برسیم و از پس چالش‌های آن برآییم، وجودمان زیر سؤال می‌رود. بعد از هر بار که زندگی ما را شکست می‌دهد و موانع را بر سر ما می‌ریزد ما تصمیم می‌گیریم که دوباره تلاش کنیم و از پس آن برآییم».  این اثر هنری به کار رفته در طراحی دکوراسیون اداری خاص این شرکت به نوعی مانیفست آن‌هاست که در طراحی داخلی نمود پیدا کرده است.

مرکز پشتیبانی تلفنی که حس تعلق را القا می‌کند

تصوری که از یک مرکز پاسخگویی تلفنی در ذهن می‌آید آدم‌های یونیفورم‌پوشی است که پشت میزهایی یک شکل و بدون هیچ عنصر شخصی‌سازی شده نشسته‌اند. این تصویر را از ذهنتان بیرون کنید. تحول و تکامل طراحی دکوراسیون اداری محیط کاملاً متفاوتی در این مرکز پاسخگویی تلفنی آفریده است.

کارکنان مرکز پشتیبانی تلفنی ودافون زیگو(vodafoneZiggo) در روتردام می‌توانند فضای کاری که ترجیح می‌دهند در آن کار کنند را خودشان انتخاب کنند. به جای میزهای یکنواخت کسل‌کننده یک سری محیط کاری متفاوت برای آن‌ها طراحی شده که کارکنان هر یک از آن‌ها را که بیشتر ترجیح می‌دهند، انتخاب می‌کنند.

مقاله مرتبط:  طراحی دکوراسیون اداری(بخش دوم)

دفتر جدید شرکت لوازم خانگی شارک نینجا

طراحی دکوراسیون اداری دفتر شرکت مبلمان sharkninja بر اساس تعامل شکل گرفته و تجهیزاتی برای همکاری بیشتر کارکنان و بهترین نمود خارجی تهیه کرده است. این محیط الهام‌بخش خلاقیت و افزایش‌دهنده بهره‌وری است و کمک می‌کند کارها سریع‌تر، اثربخش‌تر و هوشمندانه‌تر پیش روند و به نتیجه برسند.

دفتر یک شرکت تولید لبنیات در آمریکا

شرکت لبنیات DFA در طراحی دکوراسیون اداری دفتر مرکزی جدیدشان در کانزاس یک خلاقیت چند بعدی را به نمایش گذاشته‌اند که نمادی از محصولات تولیدی این شرکت است. نقطه کانونی ساختمان دفتر مرکزی این شرکت مجسمه شیری ۲۹ فوتی است که ستونی میانی لابی شرکت را تشکیل داده است.

دفتر یک شرکت فین‌تک در نیویورک با دکوراسیون اداری سبک معاصر

با رگه‌های رنگی که همه جا پراکنده است این دفتر کار با سبک طراحی دکوراسیون اداری معاصر تزیین شده است. اتاق‌هایی که هر کدام کد رنگی جداگانه و الگو و دکور مخصوص به خودشان را دارند نشان از انعطاف‌پذیری و نشاط در این مجموعه است.

چابکی و انعطاف‌پذیری در دکوراسیون اداری دفتر جدید شرکت کپیتال وان در لندن

این دفتر اداری شامل سالن اجتماع و اتاق جلسه است که به راحتی می‌تواند به یک شوروم یا نمایشگاه تبدیل شود. این ساختمان با یک منظره بسیار بزرگ از شهر به مراجعان خود در میان روز کاری، حضور در دفتر کاری آرام و زیبا را هدیه می‌دهد.

دفتر مرکزی شرکتOne Kings Lane

One Kings Lane که یک شرکت مبلمان خانگی و ملزومات دکوری است یک دفتر و نمایشگاهی با متراژ 40هزار فوت در سوهو دارد. طراحی داخلی این شرکت برگرفته از فضای صنعتی تاریخی که اطرافش را گرفته، در سبک صنعتی است. این دفتر یک ترکیب موفق از دفتر کار و شوروم است.

 

دفتر یک ان‌جی‌او حفاظت از طبیعت

یک فضا که هم اتاق کار است، هم اتاق جلسات و اتاق میهمان و همچنین دارای فضای نمایشگاهی باز است.

شما چه سبک دکوراسیون اداری را برای دفتر کار یا شرکت خود می‌پسندید؟ همکاران ما در شرکت ملل دیزاین شما را در همه مراحل ساخت دفتر کار رویایی‌تان یاری می‌کنند.

دکوراسیون اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟