بهترین طراحی داخلی اداری
بهترین طراحی داخلی اداری
ژانویه 2, 2019
نوسازی خانه
نوسازی خانه
ژانویه 28, 2019

بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه

بهترین سبک‌های طراحی داخلی

بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه را بشناسید

در نوشته‌های دیگری در بلاگ سایت شرکت طراحی داخلی ملل دیزاین، درباره بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه مطالبی نوشتیم. امروز چند سبک دیگر طراحی داخلی خانه را اینجا معرفی می‌کنیم.

سبک طراحی داخلی روستیک (Farmhouse)

دکور روستیک یکی از بهترین سبک‌های طراحی داخلی مدرن خانه است که الهام گرفته از سبک‌ خانه‌های روستایی فرانسوی است. عناصر طبیعی و عناصر سنتی در این سبک با هم آمیخته شده‌اند و خیال شما را به روستاهای فرانسه می‌برند. گل‌های لوندر خشک و گل و گیاه فراوان و توجه به چیدمان گلدان‌های گل طبیعی، واقعاً استایل خانه شما را دگرگون خواهد کرد.

کاراکتر مبلمان سبک روستیک با چوب‌های طبیعی بدون رنگ و پارچه‌های بافت درشت مثل لینن تعریف می‌شود.

رنگ‌های پرمایه و طیف رنگ‌های شبیه به سبک ساحلی که پایه آن‌ها سفید و بژ است، رنگ‌های اصلی این سبک طراحی داخلی را تشکیل می‌دهند.

قوانین حکم می‌کنند که تکیه رنگ‌ها در این سبک باید بر رنگ‌هایی مثل فیروزه‌ای و زرد روشن باشند. پیشنهاد ما این است که رنگ‌های درخشان را برای تمایز برخی اشیا و باز کردن فضا به محیط اضافه کنید.

ظرف‌های سفالی می‌تواند مکمل خوبی برای دکور این سبک طراحی داخلی باشد.

سبک طراحی داخلی شهری مدرن(Urban Modern)

سبک طراحی داخلی مدرن شهری از طراحی‌های طراحان شهرهای بزرگ نشأت گرفته است و سرو شکل یک سبک را پیدا کرده است. المان‌های این سبک از محیط شهرهای بزرگ چند ملیتی الهام گرفته شده است. سبک شهری مدرن ترکیبی از خصوصیات مختلف و متعارض و مکمل هم است. سبک‌ مینیمالیسم مدرن و دیگر سبک‌های باب روز شیک و پر زرق و برق، رگه‌های تزئینات بومی و میکس طراحی‌های مختلف همه در چیدمان قرن بیست و یکمی با هم برخورد می‌کنند.

مقاله مرتبط:  همه چیز درباره طراحی ویلا لواسان

مبلمان سایز خیلی بزرگ مثل کاناپه یا تخت بزرگ ساخته شده با جنس‌های براق و یک شکل از ویژگی‌های این سبک است. مبلمان این سبک را به راحتی می‌توانید همه جا پیدا کنید، قطعات دکوراتیو این سبک مثل کوسن‌ها، آینه‌ها و میزها به راحتی در دسترس قرار دارند.

در سبک مدرن شهری اکثراً کارهای هنری و نمودهای خلاقانه هنری و حجم‌های هندسی ظریف برای تزئین فضا به کار گرفته می‌شوند.

از بخش مبلمان مدرن فروشگاه‌ها و چیدمان آن‌ها در سایت‌ها وکاتالوگ‌هایشان دیدن کنید تا برای چیدمان خانه خود به این سبک که یکی از محبوب‌ترین و بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه در حال حاضر است، الهام بگیرید.

سبک طراحی داخلی شابی شیک(Shabby Chic)

سبک شابی شیک که این روزها از گذشته محبوب‌تر شده است، بر عناصر اصیل برای ساختن ظاهری قدیمی و آنتیک تأکید می‌کند. مبل‌ها با ظاهر سالخورده با استفاده از پتینه و امثال آن تزئین می‌شوند و گاهی با رنگ‌های شنی و شیری نقاشی می‌شوند تا نشانه‌ای از ساییدگی و سالخوردگی ایجاد کنند.

عناصر دکوراتیو در این سبک طراحی داخلی نرم و باشکوه هستند. اکثراً هم حس کهنگی و قدیمی بودن دارند  ولی با وجود این ویژگی، خصوصیات قدیمی را در قالب استانداردهای مدرن ارائه می‌کنند.

استفاده از پارچه در این دکوراسیون کاملاً با دست و دلبازی همراه است. رنگ‌های اصلی سبک شابی شیک سفید، اکرا و رنگ‌های پاستلی است. البته از اینکه کمی رنگ شاداب به دکوراسیون اضافه کنید، نترسید.

آنچه خواندید معرفی محبوب‌ترین و بهترین سبک‌های طراحی داخلی خانه این روزها در تمام دنیا هستند. امیدواریم این نوشته به شما در شروع کردن پروژه طراحی داخلی خانه‌تان کمک کند.

به یاد داشته باشید که معماران و متخصصان طراحی داخلی معمولاً سبک‌های طراحی را با هم ترکیب می‌کنند. پس ذهن خود را رها کنید و کارهای چیدمان مورد علاقه خود را پیش ببرید. اگر خواستید، در کامنت‌ها سبک دلخواه خود را با ما هم به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟