دکور خانه
چرا باید یک طراح داخلی برای دکور خانه استخدام کنید
اکتبر 17, 2018
طراحی دکوراسیون داخلی رستوران
چرا طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مهم است؟
اکتبر 30, 2018

ایده‌های 2018 دکوراسیون رستوران که برای شما الهام بخش است

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

ایده‌های 2018 دکوراسیون رستوران که برای شما الهام بخش است

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

آیا  امسال قصد دارید تا رستوران جدید خود افتتاح کنید، یا اینکه رستوران خود را تغییر دکوراسیون دهید؟ زمان آن رسیده که با یک لپ تاپ این مساله حل شود و با استفاده از ترند های طراحی رستوران،  ایده‌های الهام بخش خود را با استفاده از ایده های طراحی دکوراسیون رستوران پیدا کنید و دکور مدنظر رستوران خودتان را پیدا کنید و آن اجرا و محقق بسازید.

شما فقط به یک محرک نیاز دارید تا شروع کنید 😊

این ترند های 2018 طراحی دکوراسیون رستوران را ببینید، احتمالاً در طراحی دکوراسیون رستوران شما را موثر خواهد بود

از تایپوگرافی استفاده کنید

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

#TypeLove زیادی وجود دارد که در اجرا روی دیوار خیلی خوب به کار برده می شوند و زیبا دیده می شوند. گرافیک پررنگ، رسم حروف، نمودارها و دیاگرام‌ها همه راه های جالبی هستند که میتوان برای روی دیوارها طراحی شوند. از نمونه های جالب اجرا این سبک طراحی مربوط به رستوران NRN است که عکس آن را در زیر مشاهده می کنید:

منبع: Dickey’s Barbeque Restaurant Source – NRN

هنری شوید

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

منبع عکس: Matamen Restaurant – Yatzer

بعضی از شهرها شهرت هنری بیشتری نسبت به دیگر شهرها دارد، اما هر شهر هنرمندان با استعداد دارد. ممکن است فرد هنرمندی از مشتریان شما باشد. با هنرمندان تماس بگیرید و با یک هنرمند در اطراف خود مشورت کنید و ایده ی خلاقانه و خاص طراحی رستوران خود را بسازید.

رنگی شوید

مشتریان شما لحظه هایی را که با دوستانشان می سازندو آنجه را که برایشان دوست داشتنی است انتشار میدهند، اگر شما در اینستاگرام خوب دیده شوید، مشتریان را به سمت شما می‌کشاند. نور خوب، رنگ های زیبا، یک چهره جذاب از رستوران شما برای فضای اینستاگرام مناسب می‌سازد.

سبز باشید

اگر شما گیاهان تازه را دوست دارید، فضای خود را با نهال، گل، شاخ و برگ گیاهان بیارایید. نه تنها به این دلیل که گیاهان زیبا و آرام بخش هستند، بلکه گیاهان به دلیل طراوتی که دارند جذابیت بصری ایجاد می کنند.

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

منبع عکس: Homedit.com

مقاله مرتبط:  از بریف تا ساخت - کانسپت اولیه طراحی غرفه نمایشگاهی (قسمت دوم)

 

از طراح باز و شفاف استفاده کن

آشپزخانه رستوران را بخشی از دکور در نظر بگیرید. از مردم دعوت کنید که به شما نزدیک تر شوند و حتی مراحل آماده سازی محصول را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنید، صحبت کنید و در آنها تمایل ایجاد کنید که زمان بیشتری را با شما سپری کنند.

 

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

یک تم انتخاب کنید

رستوران هایی که تم دارند، به عنوان رستوران های متفاوت شناخته می شوند و یا حتی بیشتر از آنچه که مستحق آن هستند معروف می شوند. سعی کنید از تم هایی که ترند است استفاده نکنید بلکه از تم هایی استفاده کنید که برند شما را و یا منو شما را به یاد می‌آورد استفاده کنید.

رستوران خود را ساده طراحی کنید

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

آیا از رستوران خود میخواهید تا غذاهایش را به نمایش بگذارد یا برای جلب توجه بجنگد و رقابت کند؟ از طراحی های ساده تری استفاده کنید که با توانایی آشپز شما همخوانی داشته باشد. به خاطر داشته باشید ساده بودن گاهی سخت تر است، هر نکته ای اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

 

مکتب‌های قدیم را آغوش بگیرید

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون رستوران

شما همیشه مجبور نیستید چرخ ها را مجددا بسازید، نگاه های دقیق به همین دلیل کلاسیک هستند. سبک مدرسه قدیمی با صندلی های کلاسیک، میز چوبی و کاشی کف هرگز از مد نمی افتد.

 

آغوش خود را برای اجتماع باز کنید

هر چند اخبار، از تفرقه و جدا سازی ها در کشورتان صحبت می کند، اما رستوران ها می توانند فضایی باشند برای گرد هم آوردن افراد و همبستگی. اشتراک یک وعده غذایی با هم یک اکولایزر عالی و راهی برای دیدار با همسایگان است. میز مشترک در کافه، بدون هیچ تلویزیون در رستوران، می تواند برقراری ارتباط بین افراد مختلف کمک کند.

خودتان باشید

رستوران شما توسعه خود شماست، اجازه دهید شخصیت شما بدرخشد. مجموعه‌ای از ابزارهای آشپزخانه، عکس خانوادگی یا کتاب آشپزی را به نمایش بگذارید، البته اگر خود شما با دیدن آن شاد می شوید. چرا که شما زمان زیادی را در رستوران خود سپری می کنید، اگر خودتا احساس راحتی و لذت دارید، مهمانان شما نیز در این فضای لذت خواهند برد.

با ما در بلاگ ملل دیزاین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟