دکوراسیون داخلی دفتر کار
ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار
ژانویه 29, 2019
بازسازی خانه ویلایی قدیمی
بازسازی خانه ویلایی قدیمی
فوریه 10, 2019

ترندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۱۹

دکوراسیون خانه

ترندهای دکوراسیون خانه

هر سال در عرصه طراحی دکوراسیون و فضای باز، طراحی داخلی و معماری، ترندهایی به وجود می‌آید و محبوب می‌شود. ۲۰۱۹ هم از این نظر تفاوتی با سال‌های دیگر ندارد. تأکید ما اینجا بر ترندهای دکوراسیون داخلی خانه بخصوص اتاق نشیمن است. این مطلب را بخوانید و ایده‌های جدید دکوراسیون خانه را یاد بگیرید. باور کنید که عاشق این ایده‌ها و نحوه اجرای آن‌ها در خانه خود خواهید شد.

مبل‌های رنگی در دکوراسیون خانه

اگر این روزها فقط یک ترند باشد که خیره‌کننده و چشم‌نواز است، ترند مبل‌های رنگارنگ است. این روز‌ها کاناپه‌ها و صندلی‌های تکی و… در رنگ‌های تند و شاد بیشتر به چشم می‌خورند. رنگ‌های جواهرات مثل قرمز یاقوتی، سبز زمردی و فیروزه‌ای در محبوبیت با هم رقابت سختی دارند.

اگر قصد دارید که این ترند رنگارنگ را در آغوش بگیرید، یک نکته را باید در ذهن خود نگه دارید. هر آیتمی از مبلمان را که با یک رنگ خاص انتخاب کردید، باید نقش اول را در دکوراسیون خانه شما بازی کند. به این نکته هم توجه کنید که برای به تعادل رسیدن طراحی دکوراسیون هنگاهی که از یک رنگ تند استفاده می‌کنید باید در نقاط دیگر هم از رنگ‌های طبیعی استفاده کنید. سایه رنگ‌های طبیعی به چشم‌های بیننده استراحت و آرامش می‌دهد و اجازه می‌دهد که دکوراسیون خانه یک دست به نظر آید.

به رخ کشیدن سقف

برجسته بودن سقف در دکوراسیون خانه در دوره‌های مختلف فراز و نشیب داشته و در حال حذف و اضافه شدن بوده است. این روزها در ترندهای دکوراسیون داخلی جدید به نظر تزئینات سقف دارند برمی‌گردند. روند تازه با رنگ‌های تیره گره خورده است. روی رنگ‌های طیف قهوه‌ای، سیاه و خاکستری تأکید می‌شود که در گذشته چندان استفاده نمی‌شدند.

مقاله مرتبط:  چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین خانه استخدام کنید

البته این رنگ‌ها به تنهایی استفاده نمی‌شوند. کلید این نوع طراحی این است که رنگ‌هایی که در دیگر اجزای دکوراسیون استفاده کرده‌اید را به کار برید. مثلاً کاغذ دیواری یا تابلوی روی دیوار را از لحاظ رنگ‌ها با سقف چک کنید.

نقاشی‌های غول پیکر

در سال ۲۰۱۹ نقش آثار هنری و نقاشی‌های روی دیوارها هنوز مهم است. تأکید بیشتر هم بر نقاشی‌های روی بوم‌های بسیار بزرگ است. درست مثل ترند رنگ‌های خاص امسال، استایل آثار هنری و نقاشی‌های دیواری هم بزرگ، خلوت و توی چشم هستند.

این روزها اصلاً عجیب نیست که یک اثر هنری چاپ شده در ابعاد بزرگ را درست در نقطه کانونی دکوراسیون خانه‌ها ببینید. اگر به اندازه بزرگی قاب شک دارید و می‌ترسید مناسب دیوار شما نباشد، به این قانون کلی گوش کنید: قاب می‌تواند تا چهار هفتم دیوار را بپوشاند و تا این اندازه متناسب به نظر خواهد رسید. پس با اندازه‌گیری دیوارتان کار انتخاب قاب را شروع کنید.

چیدمان هدفمند در دکوراسیون خانه

آخرین ترندی که اینجا درباره آن صحبت می‌کنیم، ساختن مجموعه‌های مرتبط با هم و هدفمند در دکوراسیون خانه است.

آن روزها گذشتند که قابل قبول بود یک کاناپه را به دیوار بچسبانید و فضای وسط اتاق را همان‌طور خالی رها کنید. در سالی که پیش روست، اتاق‌های نشیمن هم مجموعه‌ای از مبلمان کاربردی را در خود جای می‌دهند و هم در مجموع مثل یک اثر هنری چشم‌نواز به نظر می‌آیند.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

مبلمان شما حول یک نقطه کانونی مثل تلویزیون یا شومینه چیده می‌شوند و یک فرش زیبا و مجموعه از میز و آباژور و… وسط و کناره‌ها را پر می‌کنند.

 

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

شما درباره ترندهای دکوراسیون خانه در سال پیش رو چه فکر می‌کنید؟ پیش‌بینی‌هایتان را برای ما کامنت کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای بازسازی خانه طرح و ایده ملل دیزان اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟