غرفه سازی نمایشگاهی
از بریف تا ساخت؛ راهنمای کامل غرفه سازی نمایشگاهی (قسمت پنجم)
آگوست 12, 2018
سبک‌های طراحی داخلی
سبک‌های طراحی داخلی : هشت سبک محبوب
سپتامبر 2, 2018

از بریف تا ساخت؛ راهنمای کامل طراحی غرفه (قسمت ششم)

راهنمای ساخت غرفه

راهنمای ساخت غرفه

مهم‌ترین بخش طراحی غرفه؛ ارائه تصویری

این مرحله، ارائه تصویری کار به صورت رندرهای سه‌بعدی چشمگیر و تأثیرگذار از طراحی غرفه است. به طور متوسط ۵تا۸ صفحه طراحی از زوایای مختلف سازه نمایش داده می‌شود. این کار اجازه می‌دهد که کارفرما همه زوایای کار را ببیند و جزئیات طراحی را متوجه شود.

نقشه کار                                           

این نقشه‌ها جزئیات پلان و توپوگرافی سازه طراحی شده را نشان می‌دهند. این طرح و برنامه کار برای طراحان، سازندگان، مدیران تولید و البته کارفرماست. آن‌ها به این نقشه احتیاج دارند برای اطمینان از اینکه همه دقیقاً جزئیات دقیق پروپوزال شامل همه اندازه‌ها، نقشه مسیرهای الکتریسیته، منبع تغذیه و… را می‌‌دانند.

گزینه‌های تعاملی در طراحی غرفه

ارائه طراحی ما همچنین می‌تواند شامل نمونه‌هایی از این باشد که چگونه شرکت کارفرما می‌تواند تجربه بازدید‌کننده را در بازدید از غرفه بهبود بخشد. این راهکارها شامل راه‌حل‌های تعاملی مثل گیمیفیکیشن، تکنولوژی‌های تعاملی، واقعیت مجازی و مثل این‌‌هاست.

خلاصه هزینه‌های طراحی غرفه

این صفحه پروپوزال شامل تفکیک جزء به جزء همه هزینه‌ها از هر بخش سازه است.  این بخش می‌تواند شامل گزینه‌های پیشنهادی بیشتری باشد که به کارفرما آزادی انتخاب بیشتری بدهد.

تیم پروژه

این بخش شامل معرفی افرادی است که در پروژه با کارفرما همکاری می‌کنند. شامل بخش عکاسی، تابلو‌سازی، شبکه و روابط عمومی.

خلاصه

هر یک از این مراحل در طراحی غرفه، سازنده و پیش‌نیاز اساسی مرحله آخر پروسه طراحی در یک تیم زبده و ارزشمند هستند. این سلسله نوشته‌ها یک نمای واضح و با جزئیات از آفرینش طرح و مراحل طراحی پیش از ساخت یک غرفه نمایشگاهی چشمگیر و برجسته و غیر‌قابل‌چشم‌پوشی است.

مقاله مرتبط:  بهترین‌های طراحی داخلی

در این نوشتار، از آغاز تا اتمام مراحل طراحی غرفه را با جزئیات تمام شرح دادیم.

اگر شما هم علاقه‌مندید بدانید که چطور می‌توانید هویت برند خود را به درخشان‌ترین روش ممکن در یک نمایشگاه معرفی کنید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟