دکور فست فود
چگونه دکور فست فود خود را جذاب‌تر کنیم؟
آوریل 22, 2019
دکور اداری
چند دکور اداری غبطه‌برانگیز
آوریل 27, 2019

چند راه ساده برای به‌روزکردن دکور رستوران

دکور رستوران

چند راه ساده برای به‌روزکردن دکور رستوران

صنعت رستوران‌داری در دهه‌های گذشته تغییرات بزرگی را به خود دیده است و این روزها سبک‌های جدیدی از دکور رستوران وجود دارند که به‌ طور مداوم عوض می‌شوند. این‌گونه است که بسیاری از رستوران‌های خوب قدیمی طراحی داخلی و دکور خود را از مد رفته و قدیمی می‌یابند و درصدد نوسازی آن برمی‌آیند. اما نوسازی دکورهای قدیمی می‌تواند پروژه‌ای بزرگ و گران و وقت‌گیر باشد. با این حال می‌توانید با ایجاد تغییراتی کوچک و کم‌خرج فضای دکور رستوران خود را در نظر مشتری‌ها بسیار عوض کنید.

 در اینجا چند راهکار ساده را برای تغییر دکور رستوران معرفی می‌کنیم.

از رنگ جدید در دکور رستوران استفاده کنید

رنگ‌کردن یکی از آسان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهر غذاخوری رستوران است. تغییر رنگ دیوارها می‌تواند به مشتری تجربه‌ای کاملاً متفاوت از غذاخوردن در مقایسه با تجربه‌های قبلی بدهد.

 رنگ‌کردن همچنین در مقایسه با دیگر تغییرات نوسازی ، سریع است و لازم نیست زمان زیادی رستوران را ببندید.

 اما قبل از رنگ‌کردن در نظر داشته باشید رنگی را انتخاب کنید که با فضا و برندینگ رستوران شما متناسب باشد. به علاوه لازم نیست کل فضای غذاخوری را رنگ کنید.

کافی است دیوار خاصی را انتخاب کنید و به آن رنگی متمایز بزنید تا حالت تضادی را با دیوارهای دیگر بسازد. این ایده باعث می‌شود رستورانتان مدرن‌تر هم به نظر برسد.

به فضای غذاخوری گل و گیاه اضافه کنید

اضافه‌کردن گل و گیاه به سالن غذاخوری، البته اگر درست انجامش بدهید، می‌تواند حس زندگی و تازگی به فضا ببخشد. فقط حواستان باشد از گیاهانی استفاده کنید که به نور و آبدهی و مراقبت زیاد نیاز نداشته باشند.

مقاله مرتبط:  چگونه دکور فست فود خود را جذاب‌تر کنیم؟

همچنین از گل و گیاهانی که بوی خاصی دارند خودداری کنید، چراکه ممکن است بعضی از افراد به آن حساسیت داشته باشند. کاکتوس‌ها و بعضی گیاهان آپارتمانی مثل پتوس گزینه‌های مناسبی‌اند.

در عین حال گیاهان مصنوعی فراوانی هم در بازار پیدا می‌شوند که ظاهرشان کاملاً شبیه به گیاهان طبیعی است و می‌توانید از آن‌ها برای دکوراسیون رستوران خود استفاده کنید.

از آثار هنری برای تزئین دیوارها استفاده کنید

اگر اهل هنرید، احتمالاً از این پیشنهاد استقبال می‌کنید. آثار هنری می‌توانند شامل عکس، نقاشی یا مجسمه‌های سه‌بعدی دیواری باشند. به علاوه می‌توانید اثری از هنرمندی محلی را در رستوران خود برای فروش به مشتری‌ها بگذارید.

به این ترتیب نه‌تنها اثری هنری روی دیوار رستوران خود دارید، بلکه می‌توانید به جامعه هنری محلی آن منطقه هم کمک کنید. رستوران‌هایی که غذای محلی سرو می‌کنند می‌توانند از تصاویر مناظر دیدنی منطقه روی دیوارهای خود استفاده کنند تا به فضای رستوران حس اصالت بدهند.

دستمال سفره را حذف کنید

در گذشته رومیزی به مشتری‌ها حس خوبی می‌داد و فضای رستوران را رسمی‌تر می‌کرد. اما این روزها این مد دارد کم‌کم از دور خارج می‌شود. بسیاری از رستوران‌ها دیگر همان سطح چوبی میز را به رومیزی ترجیح می‌دهند، چیزی که با زیبایی‌شناسی مینیمال مد روز در شبکه‌های اجتماعی نیز هم‌خوانی دارد.

استفاده از رومیزی خرج هم دارد، چراکه دائم باید شسته یا تعویض شود. در عین حال اگر می‌خواهید فضای رستورانتان را رسمی کنید می‌توانید از دستمال سفره پارچه‌ای استفاده کنید که حس مشابهی به مشتری می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟