کوشافرین
ارتباط غرفه سازی نمایشگاهی و موفقیت نمایشگاه
می 22, 2018
طراحی غرفه نمایشگاهی
راهنمای کامل مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی ؛ از بریف تا ساخت
آگوست 7, 2018

دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی یکی از جدیدترین روش های به نمایش گذاشتن محصولات در سالهای اخیر می باشد. بهره مندی از ایده های جدید و منحصر به فرد و برخورداری از رویکرد خلاقانه در ساخت غرفه، از جمله مواردی است که منجر به حضور موفق نمایشگاهی می شود. به عبارت دیگر، دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی ویترینی عمومی است که شما و محصولاتتان را در منظر نگاه های زیادی قرار می دهد؛ در نتیجه بهتر است که از این فرصت به نفع خودتان استفاده کرده و با بهترین شکل ممکن خود را معرفی کنید. بدین ترتیب می توان گفت، نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلی غرفه می تواند به عنوان روشی مؤثر در جذب مشتریان بالقوه درنظر گرفته شود.

خدمات دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی

خدمات دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی عمدتاً به صورت یک پیکیج کلی مشتمل بر موارد زیر ارائه می شود:

طراحی غرفه : عواملی متعددی در طراحی غرفه تأثیرگذار است. اما به طور کلی میزان متراژ و مساحت غرفه مورد نظر، نوع محصول، هدف و سیاستهای بازاریابی شرکت کننده و امکانات اجرایی محل برگزاری نمایشگاه در نوع طراحی غرفه مؤثر می باشد.

ساخت غرفه با استفاده از تجهیزات غرفه آرایی : غرفه طراحی شده با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مرغوب در غرفه آرایی ساخته می شود. در این خصوص استفاده از کفپوش های آماده، تجهیزات نورپردازی و گل آرایی برای زیبا کردن فضای غرفه مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرا، نصب و جمع آوری : کلیه خدمات اجرا و نصب غرفه طراحی شده در روز برگزاری نمایشگاه تا آخرین ساعات برگزاری مراسم انجام خواهد شد. همچنین جمع آوری غرفه به طور کامل در ساعات پایانی نمایشگاه، صورت خواهد گرفت.

مقاله مرتبط:  معرفی چندتا از زیباترین مدل خانه ویلایی که تا به حال دیده اید

انواع روش های غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی بر حسب نوع محصول و هدف گروه شرکت کننده در نمایشگاه متغیر می باشد. با این وجود سه نوع روش دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی وجود دارد که عبارتند از:

غرفه سازی با سازه های چوبی، غرفه سازی با سازه های فلزی، غرفه سازیی با سازه های پیش ساخته. استفاده از خدمات نورپردازی و رنگ آمیزی از جمله مواردی است که بر زیبایی غرفه می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟