انواع دکوراسیون داخلی
انواع دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی
می 21, 2018
غرفه سازی نمایشگاهی
دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی
می 22, 2018

ارتباط غرفه سازی نمایشگاهی و موفقیت نمایشگاه

کوشافرین

ارتباط غرفه سازی نمایشگاهی و موفقیت نمایشگاه

حضور در نمایشگاه یکی از جدیدترین و در عین حال مؤثرترین راهکارهایی است که شرکت های تجاری جهت تبلیغات و افزایش فروش به آن روی آورده اند. در این میان، موفقیت در نمایشگاه به میزان زیادی تحت تأثیر نوع غرفه سازی نمایشگاهی می باشد. به عبارت دیگر، ارتباط غرفه سازی نمایشگاهی و موفقیت نمایشگاه و چگونگی ظاهر شدن یک محصول در انظار عمومی به وسعت نمایشگاه های ملی و بین المللی نقش به سزایی در جذب مشتری دارد. از این رو بسیاری از شرکت های موفق با یک برنامه ریزی دقیق و از پیش تعریف شده برای حضور در نمایشگاه اقدام می کنند. بهره مندی از تجربیات شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بهترین فعالیتهایی است که موفقیت شما را در یک نمایشگاه تضمین می کند.

نقش غرفه سازی نمایشگاهی در فروش محصول

اگرچه واژه غرفه سازی نمایشگاهی از جمله کلمات پرکاربردی است که در فضای کسب و کار به گوش می خورد، اما معنایی فراتر از تصور دارد. به عبارت دیگر، غرفه سازی نمایشگاهی علاوه بر ارائه تصویری کیفی و فنی از نوع حرفه و محصول شما، حامل پیامی رسا درخصوص بازاریابی و فروش می باشد؛ بدین معنی که بی واسطه در معرض دید هزاران چشم قرار گرفته و مخاطب را با واقعیت محصول و کالای خود آگاه می کنید. بدین ترتیب، حس صمیمت بیشتر و صداقت کلام، بین شما و مخاطب ایجاد شده و نظر مشتری را مبنی بر کیفیت بالای محصول جلب می کند. بنابراین، می توان گفت ایجاد حس اعتماد، مهم ترین دستاوردی است که از حضور در نمایشگاه به دست می آورید. در این میان، غرفه سازی زیبا و خلاقانه اقدامی مؤثر است که در شکل گیری پیوند صمیمانه با مشتری نقشی غیر قابل انکار دارد.

مقاله مرتبط:  نکاتی که برای بازسازی خانه ۱۰۰ متری باید بدانید

موارد مؤثر در غرفه سازی مناسب محصول

اگرچه صنعت و هنر غرفه سازی اقدامی تأثیرگذار در جذب مشتری می باشد، اما لازم به ذکر است که ساخت غرفه متناسب با نوع محصول و هدف شما از حضور در نمایشگاه متفاوت است. به عبارت دیگر، حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه به منزله اثر انگشتی است که نقش شما را برای مدت زمان زیادی در ذهن بیننده ماندگار می کند. بنابراین، ضروری است که متناسب با نوع فعالیت و نوع نمایشگاه، از خدمات متفاوت غرفه سازی نمایشگاهی بهره ببرید؛ و از طراحی غرفه های تکراری چشم پوشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟