مزایای طراحی داخلی
مزایای طراحی داخلی و خانه تمیز و مرتب
آوریل 10, 2019
غرفه سازی در کنگره های پزشکی
غرفه سازی در کنگره های پزشکی
آوریل 17, 2019

اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی

اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی

اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی

اینجا در بلاگ سایت ملل دیزاین درباره اهمیت غرفه‌سازی در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و ایونت‌های مختلف برای شرکت‌ها سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف مطالبی نوشته‌ایم. اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی همانند غرفه‌سازی در هر صنعت و حرفه دیگری بسیار زیاد است.

حتی اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی به دلیل قشری که در کنگره‌های پزشکی شرکت می‌کنند و عموماً تحصیلکرده و از کادر بیمارستان، پزشکان، پرستاران و… هستند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

شرکت‌های تولیدکننده دارو، لوازم پزشکی و بیمارستانی یا واردکنندگان این دسته محصولات، کلینیک‌های تخصصی و مؤسساتی که خدمات پزشکی ارائه می‌دهند، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاهی و… از مخاطبان و شرکت‌کنندگان کنگره‌های پزشکی هستند.

اگر شما هم از شرکت‌ها یا مؤسسه‌های ارائه‌دهنده محصولات یا خدمات پزشکی هستید و قصد دارید در کنگره‌های پزشکی شرکت و در آن‌ها غرفه بگیرید، حتماً با اهمیت غرفه سازی در کنگره‌های پزشکی آشنا هستید.

کیفیت غرفه نمایشگاهی در هر نمایشگاه یا گردهمایی قابل چشم‌پوشی نیست. هرچه غرفه شما طراحی جذاب‌تری داشته باشد و کیفیت متریال آن بهتر باشد و در عین زیبایی و جذابیت، کاربری مناسبی داشته باشد، اعتبار شرکت و مؤسسه‌ای که صاحب غرفه است را در نظر شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بیشتر می‌کند.

غرفه نمایشگاهی یا استند نمایشگاهی به شما امکان می‌دهد که بسته به حرفه و حوزه‌ شغلی که در آن هستید، مثلاً اگر در حوزه‌های محصولات و خدمات پزشکی و دامپزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و سایر حوزه‌های وابسته فعالیت می‌کنید، محصولات و خدمات خود را ارائه و نمایش دهید و خریداران بالقوه خود را ملاقات کنید.

هر چه غرفه‌ای که برای شرکت در کنگره و همایش پزشکی طراحی کرده‌اید حرفه‌ای‌تر طراحی و ساخته شده باشد، بیشتر نمایانگر هویت حرفه‌ای شرکت و مؤسسه شماست.

 شما با داشتن یک غرفه مناسب و درخشان نتیجه بهتری از شرکت در کنگره‌های پزشکی خواهید گرفت و مشتریان بیشتری به شما و شرکت متبوعتان اعتماد خواهند کرد.

مقاله مرتبط:  معرفی چندتا از زیباترین مدل خانه ویلایی که تا به حال دیده اید

نوع طراحی و تعیین فضایی که برای طراحی غرفه خود در کنگره پزشکی به آن احتیاج دارید به عواملی مثل تعداد شرکت‌کنندگان در آن کنگره یا نوع محصولات یا فعالیتی که قرار است در غرفه خود نمایش دهید،  بستگی دارد. البته بودجه‌ای هم به به این امر اختصاص می‌دهید به طبع تأثیرگذار است.

عموماً تمام غرفه‌های نمایشگاهی در هر صنعت و حوزه تخصصی به چند فضا تقسیم می‌شود. فضایی از غرفه به نمایش محصولات شرکت اختصاص داده می‌شود. در حوزه غرفه سازی برای کنگره‌های پزشکی این محصولات می‌تواند تجهیزات مطب و بیمارستانی، استند و لوازم دندانپزشکی، انواع ست و لوازم جراحی، لوازم اتاق عمل، پروتزها و محصولات ارتوپدی و… باشد. با توجه به حجم این وسایل باید سایز غرفه را طراحی کنید.

بخش دیگری که در غرفه‌های نمایشگاهی از جمله در غرفه‌های شرکت‌های حضور یافته کنگره‌های پزشکی طراحی می‌شود، بخش ارائه کاتالوگ‌ها و بروشورهای محصولات و اهدای کارت ویزیت و هدایای تبلیغاتی به مراجعه‌کنندگان است.

بخش دیگری که باید در غرفه‌ سازی برای کنگره پزشکی در نظر گرفته شود، بخشی برای ملاقات‌ها و مذاکرات است. این بخش بسته به موضوع کنگره و تعداد شرکت‌کنندگاه می‌تواند یک میز و صندلی کوچک یا میز مناسب برگزاری کنفرانس و جلسات با تعداد بالا باشد.

فضایی به پذیرایی از حضار و فضایی برای انبار تجهیزات و محصولات، دیگر فضاهایی هستند که باید در غرفه در نظر گرفته شوند.

وجود تجهیزات دیداری و شنیداری و مانیتورهایی با سایز مناسب، برای چنین غرفه‌هایی که در فضایی علمی برپا می‌شوند، ضروری می‌نماید.

اگر از اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی مطلع هستید باید بدانید که سپردن کار به دست کاردان یک انتخاب بسیار خوب برای برپا کردن غرفه شماست. با کارشناسان ما در شرکت طراحی ملل دیزاین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟