دکوراسیون داخلی دفتر
5 دلیل اهمیت دکوراسیون داخلی دفتر کار
اکتبر 31, 2018
اهمیت طراحی داخلی رستوران
اهمیت طراحی داخلی رستوران را نادیده نگیرید (قسمت دوم)
نوامبر 19, 2018

اهمیت طراحی داخلی رستوران را نادیده نگیرید

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

اهمیت طراحی داخلی رستوران را نادیده نگیرید

شما به منوی رستوران خود، به سرآشپز، به غذا و وب سایت خود فکر می کنید. اهمیت طراحی داخلی رستوران را برای راه اندازی رستوران خود نادیده نگیرید.

تحقیقات در سال 2014 نشان می دهد که طراحی دکوراسیون رستوران یکی از مهمترین عواملی است که بر روی رضایت مشتریان موثر است.

برای برجسته شدن در این صنعت شلوغ و پررقابت، رستوران شما نه تنها باید غذا و سرویس مناسبی ارائه دهد، بلکه می بایست محیط غذاخوری خاصی ایجاد نماید تا بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

راحتی مهمانها در پذیرش کلی رستوران بسیار اهمیت دارد، و این موضوع به تجربه کلی از غذا تا ارائه سرویس کمک می کند.

حتی اگر شما خودتان به طراحی داخلی مشغولید، حتما مشاور بگیرید یا از شرک طراحی داخلی برای کوراسیون رستوران جدید خود یا تغییر دکوراسیون داخلی فعلی کمک بگیرید، در ادامه درباره طراحی داخلی و اینکه چطور از آن به نفع خود استفاده کنیم صحبت خواهیم کرد.

قبل از اینکه شروع کنید موارد زیر را انجام دهید

قبل از اینکه قلموی نقاشی و یا اره بدست بگیرید، راحتی مهمانهای خود را در نظر بگیرید. چه تعدادی برای محوطه رستوران و یا کافه به صورت همزمان ظرفیت دارید؟ دوست دارید زمانی را که آنجا می گذرانند چه احساسی داشته باشند؟

تمام برنامه ریزی های شما می بایست بر اساس در نظر گرفتن مشتریان در فضای رستوران شما باشد.

کار دیگری که قبل از طراحی داخلی رستوران خود می بایست انجام دهید؛ این است که شما چه فضاهایی در رستوران خود داشته باشید؟ در اینجا فضاهایی را معرفی می کنیم که می توانید آنها را در نظر داشته باشید:

  • ناهارخوری اصلی
  • ناهارخوری خصوصی
  • کافه
  • سالن ناهارخوری
  • سالن انتظار
  • فضای باز
مقاله مرتبط:  ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار

بر اساس یک مفهوم تصمیم بگیرید

شما چه رستورانی دارید؟ یکی از رستورانهای سریع، کلایسک، روزانه یا یک نمایندگی از برگر یا یک رستوران لوکس و یا فارق از همه اینها یک رستوران به سبک خاص خودتان را دارید؟

زمانی که مشغول طراحی و برنامه ریزی منوی رستوران خود هستید، می توانید مفهوم دکوراسیون داخلی خود را استخراج نمایید. بعد از آن شما غدای مکزیکی خود را در فضای ایتالیایی سرو نمی کنید.

شما می خواهید زمانی که مشتریان وارد رستوران شما می شوند با علائم و صداهای مناسب نوع رستوران شما برخورد نمایند. در زمان طراحی و یا بازسازی دکوراسیون داخلی رستوران حتما سبک رستوران خود را در نظر بگیرید.

زمانی که بر روی مفهوم رستوران خود کار می کنید، به یاد داشته باشید که شکل و احساس رستوران شما باید همراستا با برند شما باشد. مشتریان شما اینها را با هم گره می زنند، بنابراین بسیار مهم است که طراحی داخلی رستوران، بسته بندی، منو، تبلیغات، وب سایت، و حتی دیزایت خارجی به صورت یکپارچه و در یک راستا صورت گیرد.

زمانی که بر روی مفهوم رستوران خود کار می کنید نوع آن را انتخاب نمایید. در ادامه ایده هایی از انواع رستوران ارائه شده است:

  • فست فود
  • روزانه
  • شیک
  • مدرن
  • کوچک و صمیمی
  • بزرگ و پر سر و صدا
  • فضای بسته / فضای باز

پشت و جلوی خانه را ترکیب کنید

در کتاب، دکوراسیون موفق رستوران، نویسنده توضیح میدهد که طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سیستم پیچیده ای است و به عملکرد درست تمامی بخش ها نیاز دارد. آنها می گویند که پشت و جلوی خانه بدون هم بی مفهوم است.

هر بخشی بر اساس وظایف خود می بایست کار خود را انجام دهد، اما در عین حال تمامی بخش ها به یکدیگر مرتبط است. برای مثال، شما احتمالا یک ماهیتابه حاوی چربی در یک رستوران ارگانیک گیاه خواری پیدا نخواهید کرد.

برای خواندن ادامه این مطلب در ارتباط با اهمیت دکوراسیون رستوران با بلاگ ملل دیزاین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟