غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی دکوراسیون داخلی منزل
می 21, 2018
انواع دکوراسیون داخلی
انواع دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی
می 21, 2018

اصول دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی

دکوراسیون داخلی،غرفه سازی نمایشگاهی

اصول دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی

اطلاع از اصول دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی یکی از مهم ترین مواردی است که شما را در انتخاب بهترین دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی یاری می کند. به عبارت دیگر، ازآنجاییکه حضور در نمایشگاه به منزله فرصتی بی نظیر جهت دیده شدن می باشد، پس، منطقی است که تمام هنر خود را جهت معرفی دقیق محصولاتتان به کار گیرید. در این میان، استفاده از دانش طراحان دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی می تواند اقدامی مؤثر در نظر گرفته شود؛ چراکه مناسب ترین گزینه را متناسب با نوع فعالیتتان به شما ارائه خواهند داد. بدین ترتیب، خاطره ای دلنشین و پر ثمر از حضور در نمایشگاه در ذهن شما به جا می ماند.

مراحل اجرای دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی

گام نخست در اجرای دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی متضمن اخذ یک سری مجوزهای ضروری است که پس از تحویل آن، مراحل فنی ساخت غرفه آغاز می شود. این مجوزها تا روز پایانی برگزاری مراسم نزد مدیر سالن باقی خواهد ماند. علاوه بر این، کلیه شرکت کنندگان می بایست استند اطلاعات ساخت غرفه مشتمل بر موارد زیر را در ورودی غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند:

  • نام شرکت غرفه ساز به همراه شماره تلفن همراه و فکس شرکت
  • نام شرکت غرفه دار
  • تصویر سه بعدی غرفه در ابعاد A3
  • رتبه نمایشگاهی غرفه ساز که نشان دهنده میزان تجربه کاری شرکت مربوطه می باشد و بیانگر تعهد تیم ساخت غرفه به قوانین محل برگزاری نمایشگاه است.

در گام دوم، عملیات کف ریزی و کف سازی غرفه انجام می شود. این کار با هدف هم سطح سازی کف سالن صورت می گیرد. استفاده از کفه های رگلاژ و جعبه های چوبی برای ایجاد اختلاف حداکثری ۱۰ سانتی متری امری متداول و رایج در هنر غرفه سازی نمایشگاهی می باشد.

مقاله مرتبط:  اهمیت غرفه سازی در کنگره های پزشکی

در گام سوم، ساخت غرفه با استفاده از مصالح اولیه مرغوب و مطابق با نقشه از پیش طراحی شده صورت می گیرد. نقاشی و رنگ آمیزی و در صورت نیاز نورپردازی مجموعه اقداماتی است که در این مرحله انجام می شود. در پایان، جمع آوری زایدات و نظافت محیط توسط تیم سازنده غرفه انجام خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟