غرفه‌سازی
راهنمای کامل مراحل غرفه‌سازی ؛ از بریف تا ساخت-قسمت سوم
آگوست 7, 2018
غرفه سازی نمایشگاهی
از بریف تا ساخت؛ راهنمای کامل غرفه سازی نمایشگاهی (قسمت پنجم)
آگوست 12, 2018

از بریف تا ساخت؛ راهنمای کامل ساخت غرفه نمایشگاهی (قسمت چهارم)

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی اصولی و خلاقانه می‌تواند اثر عمیقی در افزایش علاقه مخاطبان و تمایل آن‌ها به برند، محصولات و خدمات، به حداکثر رساندن لیدهای فروش و در معرض دید قرار گرفتن شما داشته باشد.

تیم حرفه‌ای ما در شرکت ملل دیزاین به پشتوانه سال‌ها تجربه و تخصص در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی از مرحله درخواست مشتری تا ساخت غرفه، به شما خدماتی خارج از تصورتان ارائه می‌دهد.

در قسمت‌های قبل این سلسله مطلب‌، ما پروسه طراحی غرفه نمایشگاهی را پله به پله معرفی کردیم و از مرحله بریف مشتری به مرحله رندر سه‌بعدی گرفتن رسیدیم. در این قسمت، به مراحل بعدی کار می‌پردازیم.

مرحله اصلاح در ساخت غرفه نمایشگاهی

قبل از اینکه کانسپت غرفه به تأیید مشتری برسد، یک دور اصلاحات را از مشتری بگیرید تا به نتیجه نهایی برسید. در نظر گرفتن یک مرحله برای اصلاحات به دلایل مختلف ضروری است. برای مثال ممکن است اطلاعات جدیدی درباره برگزاری نمایشگاه یا کاربرد غرفه به دست مشتری رسیده باشد یا در جلسات داخلی شرکت، نقدهایی به طرح وارد شده باشد. اصلاحات می‌تواند شامل این موارد باشد:

  • تصحیح گرافیک، متن‌ها و رنگ‌ها
  • اصلاح سایز‌ها
  • تغییر ترکیب‌بندی و روند کلی.

سپس، به موراد اصلاحی رسیدگی و تغییرات در طرح پیاده و برای مشتری به اشکال زیر ارائه می‌شوند:

  • روی کاغذ طرح با تغییراتش طراحی می‌شود. این روش اغلب بهترین روش برای نشان دادن جزئیات تغییر یافته است.
  • طرح تازه، با یک رندر کامل و جدید ارائه می‌شود. این روش وقتی به کار می‌رود که مشتری وقت کافی داشته باشد تا صبر کند و اثرات کامل تغییرات بر طرح را ببیند.
  • رندر با کیفیت پایین گرفته و به مشتری نشان داده می شود. مخصوصاً اگر در وقت محدودیت داریم و مشتری نیاز دارد که در دوره‌های زمانی کوتاه تصویر کلی طرح را چک کند، این روش پیشنهاد خوبی است.
مقاله مرتبط:  اهمیت طراحی داخلی رستوران را نادیده نگیرید (قسمت دوم)

این نکته مهم نباید مغفول بماند که اصلاحات زمانبر است و نباید پروسه  ساخت غرفه نمایشگاهی را زیادی طولانی کند. یک راه برای زود پیش رفتن در این مرحله این است که به صورت تیمی کار را انجام دهید. نظرات دیگر طراحان را درباره اصلاحات پروژه خود جمع‌آوری کنید و درباره جزئیات بحث کنید تا بهترین راه‌حل را در کوتاه‌ترین زمان بیابید. این روش، بسیار راهگشا خواهد بود به‌خصوص اگر افراد مورد مشورت شما در پروسه کاری، تصمیم گیرنده کلیدی باشند.

در ادامه با طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟