طراحی دفتر کار
 طراحی دفتر کار دوستانه
فوریه 25, 2019
دکوراسیون رستوران کوچک
نکاتی درباره دکوراسیون رستوران کوچک شما
مارس 4, 2019

نکاتی برای کاهش هزینه بازسازی خانه

هزینه بازسازی خانه

نکاتی برای کاهش هزینه بازسازی خانه

بازسازی خانه، ایجاد تغییر در آن و هیجان زندگی در فضایی با حال و هوای نو، کار جذابی است. اما بودجه همیشه مشکل بزرگی در مقابل نقشه‌های شماست. بنابراین باید تصمیم بگیرید از هزینه‌ها بزنید تا کار بازسازی‌شدنی باشد، اما حالا با خطر کاهش کیفیت مواجه می‌شوید. اما آیا راهی هست که در عین حفظ کیفیت، پول کمتری خرج بازسازی خانه کنیم؟ در ادامه به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم.

برای کاهش هزینه بازسازی خانه از فضای موجود استفاده بهینه کنید

هر وقت به فکر تغییر مدل خانه و به ویژه آشپزخانه می‌افتیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد افزایش فضای آن با خراب کردن یکی دو دیوار است. اما چرا از فضای موجود استفاده نکنیم؟ مثلاً در آشپزخانه می‌توانیم به‌جای استفاده از کابینت‌های جاگیر، از دراورهای بلند کشویی با کشوهای عریض استفاده کنیم تا هم جای کمتری بگیرد، هم از هزینه بازسازی خانه کاسته شود.

برای کاهش هزینه بازسازی خانه با چند پیمانکار مشورت کنید

همیشه خوب است اول با چند پیمانکار مشورت کنیم و بعد از سبک و سنگین کردن هزینه بازسازی خانه کار را شروع کنیم. حتی می‌توانیم از ایده‌ها و پیشنهادهای دوستان و اقوامی که به تازگی خانه‌شان را بازسازی کرده‌اند، استفاده کنیم. به یاد داشته باشید هیچ وقت عجله نکنید و مطمئن شوید با پیمانکاری کار می‌کنید که بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس را با کمترین قیمت ارائه می‌کند.

برای کاهش هزینه بازسازی خانه کار تخریب را خودتان انجام دهید

خراب کردن یک سازه قطعاً به گرانی ساختن آن نیست، اما به هر حال هزینه دارد. در حالی که کار آسانی است و می‌توانید تخریب‌های آسان جاهایی را که مطمئنید باید در روند نوسازی تخریب شوند، خودتان انجام دهید و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

مقاله مرتبط:  رازهای بازسازی منزل که نمیخواهند بدانید

از پیمانکارتان بخواهید از باقی‌مانده وسایل دیگران استفاده کند

این کار شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه بازسازی خانه است. پیمانکارها معمولاً مواد و وسایل باقی‌مانده مشتری‌های قبلی را در انبارهایشان دارند. این مواد و وسایل می‌تواند شامل رنگ و کاشی و حتی اگر خوش‌شانس باشید، پارکت باشد. استفاده از وسایل دیگران نه‌تنها باعث می‌شود دیگر نیازی به صرف وقت برای خرید نباشد، بلکه تا اندازه زیادی در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی می‌کند.

از لامپ‌های توکار بپرهیزید

قانون ساده‌ای وجود دارد، هرچه لامپ‌های توکار سقفی و دیواری بیشتر، هزینه بازسازی بیشتر. نه فقط خود لامپ‌های توکار گران‌تر از لامپ‌های معمولی هستند، بلکه این لامپ‌ها نیازمند نیروی انسانی بیشتر، دریل‌کردن، سیم‌کشی و… است که هزینه زیادی می‌برد. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه نوسازی خانه خود را کاهش دهید به فکر لامپ‌های روکار باشید.

تقاضای تخفیف گناه نیست

مذاکره همیشه خوب است مخصوصاً اگر بلد باشید خوب چانه بزنید. بسیاری از مردم از چانه‌زدن با پیمانکارهای حرفه‌ای خودداری می‌کنند، اما هیچ ایرادی ندارد اگر از آن‌ها بخواهید برایتان تخفیفی قائل شوند. این موضوع به ویژه وقتی کارساز است که پیمانکار با کسی که او را می‌شناسید کار کرده باشد.

بی‌خیال مد روز شوید

همیشه چیزی که براساس مد روز باشد، گران‌تر است. اما نباید این اصل مهم را فراموش کنید که آنچه امروز مد است، فردا از مد می‌رود و شاید چیز دیگری مد شود که امروز اصلاً نظرتان را جلب نمی‌کند. بنابراین قبل از شروع کار و برای کم کردن هزینه بازسازی خانه خود، به این فکر کنید که چه چیزی استاندارد و همیشه مد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟