بازسازی خانه ویلایی قدیمی
بازسازی خانه ویلایی قدیمی
فوریه 10, 2019
غرفه سازی نمایشگاهی
صورتجلسه قیمت گذاری انجمن غرفه سازان
فوریه 18, 2019

عکس قبل و بعد بازسازی خانه

بازسازی خانه

عکس قبل و بعد بازسازی خانه

مجموعه عکس‌ قبل و بعد بازسازی خانه‌ای قدیمی

تصمیم گرفته‌ایم در بلاگ سایت ملل دیزاین نمونه‌های موفق نوسازی خانه و عکس‌ قبل و بعد بازسازی خانه‌های قدیمی را با شما به اشتراک بگذایم. شاید این عکس‌ها الهام‌بخش شما در پروژه بازسازی خانه قدیمی‌تان باشد. برخی از این پروژه‌های بازسازی از ترند‌های روز پیروی می‌کنند و شما با دیدن آن‌ها می‌توانید با آخرین متدهای طراحی و مصالح ساختمانی آشنا شوید.

اگر خانه‌ای قدیمی دارید که قصد دارید آن را بازسازی کنید و جانی دوباره ببخشید، ولی نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، با ما در شرکت ملل دیزاین تماس بگیرید!

عکس‌های قبل و بعد بازسازی خانه‌ای در نیویورک را در ادامه می‌بینید. قدمت این خانه حدود ۱۰۶ سال است. این خانه تا قبل از بازسازی ساکن داشته است.

اتاق غذاخوری، قبل:

کارفرما خواسته بود که این پنجره‌های قدیمی برداشته شوند و با پنجره‌های مدرن جایگزین شوند. طراحان برخی از خصوصیات پنجره و این قسمت از اتاق را حفظ کردند و مجبور شدند بخشی را از دست بدهند. اما پنجره‌ها در جای خود ماندند و به اصالت خانه لطمه‌ای وارد نشد.

 

اتاق غذاخوری، بعد:

طراحان داخلی سقف کاذب را از این اتاق حذف کردند و به جای آن آیتم‌های پلاستیکی، رنگ روشنی روی سقف نشاندند. کارفرما با قرار دادن بوفه‌ای قدیمی در جلو بزرگ‌ترین دیوار اتاق، علایق خود را حفظ کرده است. میز و صندلی غذاخوری قدیمی و فرش آنتیکی که در این تصویر می‌بینید، از میان اثاثه‌ای که میراث خانوادگی کارفرما بوده، انتخاب شده است.

مقاله مرتبط:  ترتیب مراحل بازسازی خانه که پیش از شروع باید بدانید

لوستر فلزی بالای میز غذاخوری عنصر تازه‌ای است که برای تکمیل فضای این اتاق خریداری شده است. صاحبان خانه از یک سال قبل از اینکه به این خانه اسباب‌کشی کنند، وسایل را در نوبت‌های مختلف خریداری می‌کردند و تا آماده شدن خانه آن‌ها را در انباری نگهداری می‌کردند.

این کار به آن‌ها کمک کرد که برای انتخاب وسایل خانه و مبلمان وقت کافی داشته باشند. تماشای عکس قبل و بعد بازسازی خانه در این اتاق نشیمن و دیگر اجزای خانه به خوبی نشان می‌دهد که برای خرید مبلمان، وقت و سلیقه صرف شده است.

حمام، قبل:

مجموعه عکس‌های قبل و بعد بازسازی خانه نشان می‌دهد که خانه به چند واحد مسکونی مجزا تقسیم شده بوده است. به همین دلیل خانه فاقد اتاق مستر و حمام در آن بوده است. بعد از بازسازی خانه علاوه بر اتاق مستر، ۶ اتاق خواب دیگر و ۳ حمام در خانه ساخته شد.

حمام، بعد:

این حمام با دیواره شیشه‌ای دوش حمام و وان کوچک زیبایش، یکی از لوکس‌ترین بخش‌های این خانه استودیو است.

اتاق مهمان:

زوج کارفرما این اتاق مهمان را با صندلی‌های قدیمی عتیقه و پرده و روپرده‌ای‌های رسمی و هماهنگ با روتختی و روبالشی مبله کرده‌اند.  همان‌طور که گفتیم مالکان خانه در طول پروسه بازسازی خانه فرصت داشتند که در انتخاب وسایل خانه وسواس به خرج دهند و آن‌ها را با دقت جمع‌آوری کنند.

حمام مهمان:

نقاشی‌های بازاری در کنار گلدان‌های وینتج رنگی توی یک سینی نقره‌ای حمام میهمان را زیبا کرده‌اند.

شرکت طراحی ملل دیزاین آماده است که مشاوره و خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما را انجام دهد. کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟