قبل و بعد بازسازی خانه
با ایده‌هایی ساده و ارزان تفاوت قبل و بعد بازسازی خانه را احساس کنید
می 21, 2019
آموزش طراحی غرفه
آموزش طراحی غرفه
می 26, 2019

چند ایده برای غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان

راه‌ها و ایده‌های متعددی درمورد غرفه سازی ارزان وجود دارد که معمولاً برای هر شرکتی با هر میزان از بودجه نتیجه می‌دهد. در ادامه بعضی از این ایده‌ها را مرور می‌کنیم.

به‌جای خرید، اجاره کنید

اگر به دنبال ایده‌ای ارزان برای غرفه خود هستید، اجاره اتاقک غرفه کاری معقول در مقایسه با خرید آن است.

وقتی اتاقک را اجاره می‌کنید تنها درصد کمی از پول خرید آن را می‌دهید و به این صورت مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید. به‌علاوه از این طریق می‌توانید برای هر ایونتی غرفه‌ای با ظاهر متفاوت داشته باشید.

غرفه‌ دست دوم بخرید

اگر به این نتیجه رسیدید که خرید اتاقک غرفه انتخاب بهتری است، همیشه غرفه‌های دست دوم با ظاهرهای جذاب وجود دارند که می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر از غرفه‌ نو بخرید.

با این کار با هزینه حداقل ۲۵ تا ۵۰درصد کمتر از غرفه نو می‌توانید صاحب یک غرفه برای خودتان باشید. فقط حواستان باشد همه جاهای اتاقک غرفه را چک کنید تا معامله خوبی داشته باشید.

از رول آپ استفاده کنید

یکی از ایده‌های بسیار ارزان برای ساخت و طراحی غرفه استفاده از بنرهای رول آپ است. رول آپ‌ها ارزان‌اند، امکان نمایش طرح‌های گرافیکی بزرگ را دارند و استفاده‌های مفیدی از آن‌ها می‌توانید بکنید.

عمر این بنرها زیاد است و بنابراین می‌توانید بیشتر از یک بار آن‌ها را به کار ببرید. ضمناً وزنشان کم است و می‌شود به‌راحتی و در فضایی کوچک آن‌ها را جمع کرد.

مقاله مرتبط:  چک لیست غرفه نمایشگاه؛ یکبار برای همیشه

از کتابخانه‌های تاشو برای نمایش محصولاتتان استفاده کنید

کتابخانه‌های تاشو یکی دیگر از ایده‌های غرفه سازی ارزان است. ایده‌ای که هزینه‌هایتان را کم می‌کند بدون اینکه چیزی از امکان نمایش محصولات یا کاتالوگ‌هایتان کم کند.

این کتابخانه‌ها همچنین جای کمی می‌گیرند و فضای غرفه را بسیار منظم نشان می‌دهند.

از گل‌های طبیعی برای زیبا کردن غرفه استفاده کنید

یکی دیگر از ایده‌های ارزانی که کمتر به آن اهمیت داده می‌شود ولی بسیار تاثیرگذار است، استفاده از گل طبیعی برای زیبا کردن فضای غرفه است.

البته غرفه شما در نمایشگاه گل و گیاه نیست که نیاز باشد مقدار زیادی گل بخرید. یک سبد گل تروتازه با رنگ‌های تند و گیرا، خرج چندانی روی دستتان نمی‌گذارد؛ ولی غرفه‌تان را برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جذاب‌تر می‌کند.

سعی کنید حتماً گل‌هایی با رنگ‌های متفاوت بگیرید، ولی با عطر و بوی کم؛ چون امکان دارد بعضی از بازدیدکنندگان به گل حساسیت داشته باشند.

از ورقه‌های فومی برای غرفه سازی ارزان استفاده کنید

یکی دیگر از ایده‌های خوب برای غرفه سازی ارزان، استفاده از فوم و ورقه‌هایی از جنس فوم است. فوم بسیار سبک و ارزان است و می‌توان از آن برای ساخت چیزهای مختلف استفاده کرد. اگر کمی خلاقیت داشته باشید با استفاده از فوم می‌توانید با هزینه بسیار کمی غرفه جذابی بسازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟