انواع دکوراسیون اداری در پلان های باز و بسته
آوریل 14, 2020
6 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه بدون ایجاد تغییرات در ساختار
6 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه بدون ایجاد تغییرات در ساختار
جولای 25, 2020

چالش های طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

اهمیت طراحی دکوراسیون اداری

 

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری از مهمترین بخش های مهم تبادل ارتباط بین شما و محیط کاری می باشد. امروزه اهمیت چالش های طراحی دکوراسیون اداری مجدداَ مورد توجه قرار گرفته است و با بهره گیری از معماری قدیم و اصیل ایرانی و معماری مدرن امروزی، طراحی زیبا و جذابی را برای دکوراسیون اداری، اماکن عمومی، رستوران ها، کافی شاپ ها، منازل و غیره … انجام می دهند. همه ی افراد در محل کار خود، نیازمند دکوراسیون داخلی متناسبی از لحاظ بهینه سازی نور و فضا می باشند.

برای اینکه فضایی که در آن مشغول کار هستید برای شما و مراجعه کنندگان مطلوب باشد، نیازمند ایده هایی تازه و مدرن امروزی و طراحی دکوراسیون اداری حرفه ای از جانب طراحان کار آزموده مانند شرکت طرح و ایده ملل می باشد. طراحان خبره شرکت طرح و ایده ملل سعی دارند تمهیدات لازم از نظر توسعه فعالیت، افزایش نیروی انسانی و همچنین افزایش شعبات بیشتر با تغییرات چشمگیر دکوراسیون اداری لاکچری را داشته باشند.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی اداری نسبت به دکوراسیون داخلی منزل مسکونی مشکل تر است. برای اینکه منزل مسکونی معمولا طبق سلیقه افراد ساکن منزل می باشد. در صورتی که دکوراسیون داخلی محیط کار باید طوری باشد که برای کارکنان و مراجعه کنندگان علاوه بر رسمی بودن محیط، احساس آرامش و دلنشینی را در این شلوغی شهر ها و ترافیک شهری ایجاد کند. البته که منافع سازمانی اداری در آن الویت به سزایی دارد و باید طبق ارگان مربوطه طراحی گردد. دکوراسیون اداری باید به نحوی طراحی شود تا اعتماد مشتری را جذب کند و مطابق با نظم و ظوابط محیط کاری مربوطه باشد تا بتواند ارتباط مناسبی بین مخاطب و کارمند ایجاد کند.

برای اینکه کارمندان و مراجعه کنندگان بتوانند در محیط کاری آرامش خاطر و امنیت داشته باشند عوامل بسیاری تاثیر گذار می باشد که عبارتند از؛ نور و طراحی رنگ محیط، فضای خصوصی و تعیین شده برای کارمندان، نوع دکوراسیون متناسب با محصولات ارائه شده و غیره… .

نور و طراحی رنگ محیط اداری

در طراحی دکوراسیون داخلی ادارات، نور از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر ارتباط  مشتری و کارکنان می باشد. چون بر خستگی چشم و توان کاری افراد تاثیر مستقیم داشته و این بر راندمان کاری آنها موثر است. همچنین طراحی رنگ محیط باید طبق اصول روانشناسی انجام شود و از رنگ هایی استفاده شود که انرژی کارکنان را بالا برده و باعث افزایش راندمان کاری می شود. در محیط کاری اداری بهتر است از رنگهای خنثی استفاده شود تا بر جذابیت محیط بیفزاید. به طور مثال استفاده از رنگ مشکی درمبلمان در رسمیت بخشیدن به محیط و در کنار آن استفاده از رنگ قرمز در مطابقت بسیاری در جذابیت فضا دارد.

فضای خصوصی و تعیین شده برای کارمندان

از دیگر نکات ضروری در یک محیط اداری تعیین کردن فضای خصوصی و یا نیمه خصوصی برای کارکنان می باشد. این فضای خصوصی را می توان در برخی ادارات با پارتیشن بندی مناسب ( شیشه های کوتاه ) انجام داد تا فاصله بین کارکنان و مشتری نیز حفظ شود. لازم به ذکر است که کارکنان به فضایی برای استراحت نیز نیاز دارند که این مورد نیز با حفظ رسمی بودن فضای اداری و چیدمان مبلمان اداری باید لحاظ شود.

نوع دکوراسیون متناسب با محصولات ارائه شده

در هر محیط کاری لزوما باید چیدمان و نوع طراحی دکوراسیون اداری متناسب با محصولات و یا خدمات ارائه شده باشد. به نحوی فضای استفاده شده و رنگ های به کار رفته در آن با هم متناسب باشند. همانطور که می دانید این امر در جذب و نیاز مشتری بسیار تاثیر گذار است. مجری طرح تمام مواردی که باعث می شود مراجعه کننده با محیط ارتباط برقرار کند و احساس امنیت بیشتری داشته باشد را فراهم می کند. با برنامه ریزی دقیق و حساب شده استاندارد، محیطی مطابق با خدمات ارائه شده طراحی می کند.

طراحی دکوراسیون اداری مدرن 

طراحی دکوراسیون اداری

با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون مدرن بسیار شیک و جذاب است طرفداران زیادی دارد. امروزه گرایش بیشتر افراد جامعه به سمت طراحی دکوراسیون اداری مدرن می باشد. در طراحی دکوراسیون اداری باید دقت لازم در لوازم به کار رفته و تزئینی در محیط را داشته باشیم. و از رنگ های پویا و دلچسب مطابق با فضا و هر مراجعه کننده ای استفاده شود. محیط های اداری جزوء مکان هایی هستند که افراد نیمی از زندگی خود را در آنجا سپری می کنند طراحی دکوراسیون اداری تاثیر به سزایی در راندمان کاری ادارات و شرکت ها ایفا می کند.

مقاله مرتبط:  انواع دکوراسیون اداری در پلان های باز و بسته

عوامل تاثیر گذار بر طراحی مدرن

شرکت طرح و ایده ملل برای اینکه محیط اداری مدرن و شیکی ایجاد کنند در قرار گرفتن دیوارها در جاهای مناسب دقت لازم را دارند چون قرار گرفتن دیوار و ایجاد نور پردازی مناسب در آن به جذابیت محیط می افزاید. همچنین استفاده از کمد دیواری و قفسه ها برای قرار دادن وسایل و مدارک بسیار حائز اهمیت است و بر زیبایی و نظم بخشیدن به محیط اداری کمک شایانی می کند. از دیگر عواملی که به طراحی دکوراسیون اداری مدرن کمک می کند استفاده از گل و گیاه و یا آکواریوم های زیبا و شکیل می باشد که بر زیبایی و آرامش بخشیدن روحیه کارمندان و مراجعه کنندگان می افزاید. و شما می توانید نتایج خوب و مطلوبی تر از کارکرد کارمندان داشته باشید و رضایت خاطر مشتریان را جلب نمایید.

دکوراسیون زیبا و جذاب با تحولات و فن آوری جدید

همۀ افرا برای اینکه دکوراسیون زیبا و جذابی داشته باشند روی به دکوراسیون اداری لاکچری آورده اند و سعی می کنند از دکور و چیدمانی برای اداره یا شرکت استفاده نمایند که به روز تر و یا به اصطلاح لاکچری باشد. تا مورد پسند مشتریان عزیز قرار گیرد. برای اینکه فضایی مناسب و لاکچری متناسب با پیشرفت فن آوری و تحولات داشته باشید طراحی دکوراسیون اداری خود را به طراحان خبره و کارآزموده شرکت طرح و ایده ملل بسپارید تا با طراحی برنامه ریزی شده و منظمی، از بهترین دکوراسیون اداری لاکچری برخوردار شوید. شرکت طراحی و ایده ملل با طراحی دکوراسیون اداری در پیشرفت و راندمان کاری تاثیر فراوانی داشته و شما را با به روز ترین طرحها آشنا می سازد.

خلاقیت در طراحی و نقش آن در پیشرفت

همانگونه که می دانید موفقیت را نمی توان تنها به روش های اجرایی در اداره جات و شرکت ها دانست. بلکه موفقیت بر خلاقیت ها ی متنوع در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی و اثر آن بر راندمان کاری و پیشرفت چشمگیر در کارها را خواهد داشت. این به وضوح به همگان ثابت شده است که صداقت، امنیت و آرامش در محیط کاری تاثیر بیشماری در روند کار و رضایت مراجعه کننده خواهد داشت. در این میان شرکت طرح و ایده ملل با متمرکز شدن بر طراحی دکوراسیون اداری داخلی بهترین طرح های مورد علاقه با هر اداره یا شرکتی را با رضایت مشتری ارائه می دهد.

استفاده از فضای مناسب در دکوراسیون داخلی اداره جات

با یک طراحی دقیق و برنامه ریزی شده می توان در کوچکترین فضای ممکن نیز بهترین طراحی را انجام داد. و از طراحی و ایده های ویژه ای مناسب محیط های کوچک اداری استفاده نمود. به طور مثال اگر محیط کاری از فضای بیشتری برخوردار نبود تا هر کارمند در اتاق جداگانه به کارهای مراجعه کنندگان رسیدگی نماید. می توان از پارتیشن بندی و طراحی ویژه ای برای آنها استفاده نمود به طوری در بازدهی و راندمان کاری نسبت به فضاهای بیشتر تاثیر چندانی نخواهد داشت. برای اینکه در کمترین فضای ممکن بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید، طراحی اداره یا شرکت خود را به دست طراحان موفق و خلاق ما بسپارید و راندمان کاری مناسبی با شرکت طرح و ایده ملل داشته باشید.

طراحی مبلمان و نحوه چیدمان آن در اداره جات

نحوه چیدمان مبلمان و رنگ آنها در منزل با اداره متفاوت می باشد. در منازل معمولا مطابق رنگ دیوار و سایر وسیله ها که تنها مورد علاقه افراد منزل می باشد، طراحی و چیده می شود. اما موضوع مورد بحث ما در این مقاله طراحی دکوراسیون اداری می باشد که به نوعی منزل دوم به شمار می رود. و باید مطابق با محیط کاری و مراجعه کننده باشد. یعنی باید در حین آرامش داشتن اداره یا شرکت حالت رسمی بودن خود را نیز حفظ کند. طوری طراحی شود تا فاصله مراجعه کننده با کارمندان حفظ شود و تداخلی در روند کاری آنها نداشته باشد.

توجه!!

یکی دیگر از نکته های مهم راجع به طراحی دکوراسیون مبلمان اداری رنگ آنهاست. از این حیث که رنگی متناسب با پارتیشن بندی و دیوارها داشته باشد و از رنگ هایی که همدیگر را خنثی می کنند استفاده شود. برای اینکه پویایی رنگ در محیط اداری بسیار در روند کارها موثر خواهد بود و باعث شادابی و روحیه کارمندان و همچنین مراجعه کنندگان خواهد داشت. شرکت طرح و ایده ملل از بهترین طراحان خبره و موفق برخوردار است. ملل زمینه ای برای شما فراهم آورده است تا بتوانید از بهترین و جذاب ترین طرح ها استفاده نموده و در پیشرفت و توسعه شرکت یا اداره جات موثر خواهد بود. بنابراین پیشنهاد ما به شما شرکت طرح و ایده ملل می باشد تا بتوانید با متنوع ترین طراحی دکوراسیون اداری بهره مند شوید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و  ارتباط یا کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید

تلگرام طرح و ایده ملل اینستاگرام طرح و ایده ملل لینکدین طرح و ایده ملل توئیتر طرح و ایده مللتماس با طرح و ایده ملل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟