سبک دکوراسیون
سبک دکوراسیون آسیایی چه خصوصیاتی دارد؟
ژوئن 24, 2019
طراحی دکوراسیون داخلی منزل
راهنمای سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل
ژوئن 30, 2019

نمونه‌هایی از طراحی دکوراسیون کافه مدرن در سراسر دنیا

طراحی دکوراسیون کافه

طراحی دکوراسیون کافه

برای بسیاری از مردم کافه رفتن و کافه نشینی بخشی از زندگی روزمره‌شان است. برخی از آن‌ها سر راه رفتن به محل کار تنها یک لیوان چای یا قهوه بیرون‌بر می‌گیرند و برخی صبحشان را با صبحانه در کافه محبوبشان شروع می‌کنند. برخی همه روز خود را با لپتاپ یا کتاب و دفترشان در کافه سپری می‌کنند. گاهی آدم‌ها برای خستگی در کردن بعد از کار و گاهی برای تمام کردن روز در جمع‌های دوستی به کافه می‌روند. به هر حال اگر به همراه اسپرسوی خود به دنبال یک فنجان لذت بصری هم هستید و به طراحی دکوراسیون کافه هم به اندازه کیفیت قهوه‌اش اهمیت می‌دهید، اینجا درباره طراحی دکوراسیون کافه‌های برگزیده از سرتاسر جهان برای کسانی صحبت می‌کنیم که وابسته به کافئین و عاشق معماری هستند.

از یک کیوسک ساحلی در استرالیا تا انباری که به یک کافه بزرگ در ژاپن تبدیل شده است، کافه‌هایی که یک سر و گردن از دیگر نمونه‌ها بالاتر ایستاده‌اند.

طراحی دکوراسیون کافه موج سوم، استرالیا

نمای بیرونی کافه موج سوم در امتداد بکر خط ساحلی ویکتوریا موج‌ها را به خود می‌خواند. کل کیوسک فقط نزدیک ۲۰۰ فوت مربع است و فضایی در کنار ساحل دارد.

این کافه غذاهای اینترنشنال سرو می‌کند. ورق‌های فلزی که برای محافظت از سیل سال‌ها پیش در این منطقه نصب شده بودند، ساختار اصلی این کافه‌کیوسک را تشکیل می‌دهند و به راحتی می‌شود آن را از هم باز و به مکان دیگری جابه‌جا کرد.

طراحی دکوراسیون کافه

کافه موج سوم

طراحی دکوراسیون کافه بار، سانفرانسیسکو

این کافه در منطقه شلوغ و مرکز اداری شهر واقع شده و مثل استیجی برای باریستاها طراحی شده است. پنل‌های نورپردازی چوبی ترکیب شده با کف بتونی پولیش خورده، سقف کاذب و کاشی‌‌های پرسلین فضایی ساده برای این کافه آفریده‌اند.

طراحی دکوراسیون کافه

کافه بار

طراحی دکوراسیون بریگو کافی هاوس، آستین

دانشگاه تگزاس در آستین جایی است که یکی از شعب ماشین‌های قهوه کمپانی بریگو در آن قرار دارد. این فضای بسیار کوچک با دکور آلومینیوم، چوب ونیر و شیشه به مشترین اجازه می‌دهد که این مکانیزم سرو قهوه  را در حین کار داشته باشند.

مقاله مرتبط:  چند ایده دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده که نمیدانستید!

قهوه لاتین باکیفیتی که مشتریان به صورت مستقیم می‌توانند از دستگاهی با صفحه لمسی سفارش دهند. در وبسایت این کمپانی و اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس آن مشخصات مشتری ثبت می‌شود تا سفارش‌های بعدی راحت‌تر صورت پذیرد.

طراحی دکوراسیون کافه

بریگو کافی‌هاوس

طراحی دکوراسیون کافه استریت، شیکاگو

فضایی پوشیده از بامبو در نزدیکی پارک و سقفی پر پیچ و خم و سه بعدی که الهام گرفته از هیچ چیز شبیه به خود نیست. نورهای خیابان روی کانتر باریستا انعکاس می‌یابد و با نور نود داخل کافه که در پنل‌های فلزی طراحی شده، می‌آمیزد.

طراحی دکوراسیون کافه

کافه استریت

طراحی دکوراسیون کافه فوم، استکهلم

این کافه در پایتخت سوئد پالت رنگی خود را از مراسم گاوبازی و المان‌های مربوط به آن وام گرفته است. نوار قرمز روشنی که از روی دیوار و سقف گذشته و پیچش آن روی سطح چوبی مثل کلاه ماتادورهه روی سطح شنی کف استادیوم است. لامپ‌های شیشه‌ای آویزان شده از سقف، شیشه‌های دست‌سازی سفارش داده شده از شهر کوستا هستند.

طراحی دکوراسیون کافه

کافه فوم

طراحی دکوراسیون کافه بطری آبی، لس‌آنجلس

کافه ۳۵۰۰ فوت مربعی واقع در مرکز هنری شهر با دیوارهای شیشه‌ای که فضای رست کردن قهوه را از فضای نشستن کافه جدا می‌کند. این دیوار شیشه‌ای در عین اینکه به مشتریان فضای آماده کردن قهوه را نشان می‌دهد ظاهر سبک صنعتی را به کافه بخشیده است.

طراحی دکوراسیون کافه

کافه بطری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟