غرفه سازی نمایشگاهی داریان دارو در کنگره پوست
راهکار های غرفه‌ سازی ارزان
دسامبر 26, 2019
ایده‌ های طراحی کافی‌ شاپ خلاقانه
دسامبر 31, 2019

مصالح غرفه سازی ارزان و راه های کاهش هزینه های غرفه سازی!

غرفه سازی نمایشگاهی قهوه سانتوس در فستیوال قهوه

یکی از موارد بسیار مهم در ساخت غرفه،استفاده از مصالح غرفه سازی ارزان و در عین حال کیفیت مناسب آنهاست. علت این امر این است که، اغلب فعالیت‌ها و رویداد‌هایی که به ساخت غرفه نیاز دارند، تنها چند روز پابرجا هستند. بنابراین افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تمایلی به پرداخت هزینه‌های گزاف ندارند.کاهش هزینه‌های غرفه، با استفاده از مصالح غرفه سازی ارزان در ساخت غرفه‌ها امکان پذیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا با روش‌های ساخت غرفه با متریال ارزان و روش‌های مختلف برای کاهش هزینه‌‌های غرفه‌سازی‌ بیشتر آشنا شوید.

 

مسائل مهم در ساخت غرفه‌سازی ارزان و شیک

  • از انواع نکات مهم برای ساخت غرفه‌هایی با قیمت مناسب اما چشم‌گیر، می‌توان به استفاده از المان‌های سبک و ارزان اشاره کرد. این کار باعث می‌شود که غرفه شما پرحجم و سنگین نباشد. بنابراین استراکچر سبک، برای کاهش هزینه‌های غرفه سازی، بسیار مهم می‌باشد. از مزیت‌های این روش، استفاده بسیار کارآمد با کمترین سازه است.

 

  • دومین نکته برای ساخت غرفه، استفاده از المان‌های کوتاه و همبند‌تر است. یکی از اصولی که برای ساخت غرفه‌های ارزان باید حتما مورد توجه قرار بگیرد، این است که می‌توان دیوار‌های جنبی غرفه‌ها را کوتاه‌تر در نظر گرفت. هم‌چنین هم‌بندی سازه‌های غرفه می‌تواند در ارزان بودن غرفه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. باید ذکر کنیم که این کار زیبایی و شیک بودن غرفه‌ها را نیز تضمین می‌کند.

 

  • روش دیگر برای ارزان بودن غرفه‌ها، استفاده از روشی است که بتوان کف سازی در غرفه را حذف کرد. در واقع ما با حذف حاشیه کف سازی و با جایگزین کردن روش‌های دیگر و استفاده از سایر اقلام در غرفه( مانند کف‌پوش یا موکت) و بدون تولید ارتفاع می‌توانیم به طور واضحی قیمت‌ها را کاهش دهیم. ساختن اینگونه غرفه‌سازی در اصطلاح غرفه‌داران، ساختن سازه‌های غرفه با روش‌های اقتصادی و منطق صحیح می‌باشد.

 

به‌ طور کلی باید به این نکته اشاره کنیم که، طراحی غرفه‌ نقش بسیار بسزایی در ارزان تمام شدن قیمت غرفه‌ها دارد. چرا که شما می‌توانید در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی از متریال با هزینه‌های مناسب استفاده کنید. این امر برای اجرای غرفه‌ها نیز به همان اندازه برای کاهش قیمت‌ها اهمیت دارد.

 

این به این معنی می‌باشد که می‌توان با حذف کردن یا اضافه کردن المان‌های مختلف و  یا به طور کلی تغییر در روش ساخت، در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار بود. از نوع ساخت غرفه‌ها که بگذریم، باید بگوییم برخی از انواع غرفه‌ها هزینه‌هایی کمتر را برای افراد رقم می‌زند(در ادامه با بعضی از این انواع آشنا می‌شویم). شما می‌توانید برای ساخت غرفه‌ ارزان به شرکت ملل دیزاین اعتماد کنید. چرا که یکی از اصول و مهارت‌های آن‌ها کاهش هزینه‌ها با استفاده از متریال ارزان و با کیفیت برای ساخت غرفه‌ها می‌باشد.

 

 

نئوپان، یکی از از مصالح غرفه سازی ارزان

 

از انواع متریال برای ساخت غرفه‌سازی ارزان، می‌توان به نئوپان ارزان اشاره کرد. به طور کلی در سازه‌های نمایشگاهی از نئوپان استفاده می‌شود و پس از اتمام نمایشگاه، این غرفه‌ها تخریب می‌شوند. غرفه سازی با نئوپان، همراه با رنگ آمیزی و بتونه کاری است.

 

هرچند که این کار باعث می‌شود روند ساخت غرفه کمی کاهش پیدا کند، اما بسیار ارزان می‌باشد. اگر شما علاوه بر هزینه، ظاهر غرفه برایتان اهمیت دارد می‌توانید از روش‌های دیگر استفاده کنید و نئوپان برای شما مناسب نمی‌باشد.

مقاله مرتبط:  راهنمای طراحی غرفه های نمایشگاهی خارجی با بهترین قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر مصالح غرفه سازی ارزان قیمت

 

سایر متریال برای ساخت غرفه‌ های ارزان که می‌تواند علاوه برای هزینه، ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد، ورق‌های MDF، ورق‌های لترون و گلاس می‌باشد. طبیعی است که این متریال از نئوپان گران‌تر تمام می‌شود، با این حال هزینه گزافی برای شما نخواهد داشت.

 

 

انواع روش‌های ارزان در غرفه‌سازی

 

  • سازه‌های ساخته شده با اسپیس فریم

 

اسپیس فریم‌ها سازه‌های نمایشگاهی می‌باشند که از جنس فلز بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند. از ویژگی‌های بسیار مهم اسپیس‌ها ارزان بودن آن می‌باشد که در عین ظرافت و زیبایی بسیار بادوام هستند.

شیوه ساخت این سازه‌ها طبق قوانین فیزیک است و آن‌ها را از اشکال مثلثی شکل ساخته‌اند. این ویژگی به زیبایی آن‌ها می‌افزاید و درعین حال دوام بالای این سازه‌ها را تضمین می‌کند. در واقع اسپیس فریم‌ها امروزه جایگاه بسیار خوبی در ساخت سالن‌های موقت که می‌توان یا چادر یا چیز‌های دیگر آن را روکش کرد دارد.

 

نکته دیگر در رابطه با این سازه‌ها این است که آن‌ها قابلیت استفاده در تمامی فصول سال را دارند. چرا که آن‌ها بسیار مقاوم درباره هر نوع آب و هوایی هستند.

 

 

اسپیس فریم‌های موقت و دائم ما در شرکت‌ ملل دیزاین، استانداردهای لازم را برای هر نوع نیاز غرفه‌ سازی رعایت کرده و تنوع در ابعاد و اندازه آن بسیار زیاد است.

به طور کلی قیمت اسپیس با توجه به قیمت آهن مشخص می‌شود‌. چرا که ساخت آن به این صورت می‌باشد. از دیگر مزایای این سازه‌ها سبک بودن آن است.

 

اسپیس فریم‌ها که از فلز‌هایی با آلیاژ‌های مختلف ساخته شده‌است، به وسیله بست‌هایی به یکدیگر متصل شده و سازه یکپارچه‌ای به وجود می‌آورد.

 

 

  • غرفه‌سازی با سازه پیش‌ساخت ماکسیما

 

یکی از انواع غرفه سازی مدرن، روش غرفه سازی ماکسیما می‌باشد. در این روش، می‌توان هم به صورت غرفه‌های منفرد و هم به صورت گروهی را ارائه داد. از مزیت‌های استفاده از غرفه‌های ماکسیما، باید به نصب سریع و ساده آن، قابلیت اجرای بسیار بالا، مقاومت بالا، زیبایی و از همه مهم‌تر به صرفه بودن اقتصادی آن اشاره کرد.

 

 

از انواع متریال برای سازه‌های ساخته شده، می‌توان به نئوپان، چوب، MDF، پروفیل‌های آهن، موکت در کف، سرامیک، پارکت، انواع شیشه و… اشاره کرد.

 

از مزیت‌های مربوط به غرفه‌های ماکسیما، می‌توان به مسائلی مانند عدم تولید انواع نخاله و ضایعات، توانایی استفاده مجدد در آن(امکان انبار کردن آن)، قابلیت تغییر در اندازه مساحت و رفع اشکالات آن، مناسب بودن آن برای پاویون‌ها، بالا بودن سرعت نصب آن و هزینه‌های به صرفه آن اشاره کرد.

 

 

استفاده از مصالح غرفه سازی ارزان در شرکت ملل دیزاین

 

به توجه به نکاتی در قسمت فوق ذکر کردیم، باید به این مسئله توجه کنیم که ارزان تمام شدن ساخت غرفه بسیار پر اهمیت و در عین حال شدنی و قابل دسترس است.

 

شما به سادگی می‌توانید به غرفه‌‌‌هایی با قیمت ارزان دست پیدا کنید. این امر در شرکت ملل دیزاین برای شما میسر می‌شود. این شرکت به سادگی با به کار‌ گیری روش‌های مختلف و منطق ساخت اقتصادی، غرفه‌هایی با متریال ارزان و مقرون به صرفه‌ را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای دریافت مشاوره رایگان و  ارتباط یا کارشناسان غرفه سازی کلیک کنید

تلگرام طرح و ایده ملل اینستاگرام طرح و ایده ملل لینکدین طرح و ایده ملل توئیتر طرح و ایده مللتماس با طرح و ایده ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟