بازسازی رستوران
بازسازی رستوران
ژوئن 16, 2019
غرفه سازی نمایشگاه تهران
غرفه سازی نمایشگاه تهران
ژوئن 19, 2019

قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه

قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه

قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین اقدامات برای شرکت‌های بزرگ و کوچک برای افزایش فروش محصولات و خدمات است. این موضوع به اندازه‌ای اهمیت دارد که اغلب شرکت‌های تجاری موفق بودجه خاصی را به آن اختصاص می‌دهند. برای شرکت در نمایشگاه‌ها باید اطلاعاتی درباره طراحی و قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه داشته باشید؛ چرا که با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، قادر به تصمیم‌گیری برای اختصاص هزینه و بودجه متناسب با آن خواهید بود.

قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه معمولاً متفاوت است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در ادامه به عوامل مؤثر بر قیمت غرفه‌سازی اشاره خواهیم کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه

عوامل مؤثر بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه را می‌توان به سه دسته کلی تقسیم‌ کرد: هزینه‌های مربوط به ساخت و طراحی غرفه، هزینه تبلیغات و هزینه خدماتی که در غرفه‌ها ارائه می‌شوند.

۱. هزینه‌های مربوط به ساخت و طراحی غرفه

هزینه‌های ساخت و طراحی غرفه بخش اعظمی از بودجه مربوط به غرفه‌سازی را تشکیل می‌دهد. قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه، بیش از هر چیزی، به جنس مواد به کار رفته در غرفه‌سازی بستگی دارد.

جنس موادی که در ساخت غرفه از آن استفاده می‌شود، تنوع بالایی دارد. مواد مورد استفاده برای ساخت غرفه ممکن است از جنس گلاس، ام‌دی‌اف یا نئوپان باشد.

در ایران اغلب موادی که برای غرفه‌سازی به کار می‌رود، از جنس نئوپان است. عامل مهم دیگری که بر هزینه‌های مربوط به ساخت و طراحی غرفه و نهایتاً بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه تأثیرگذار است، ابعاد غرفه است.

جالب است که بدانید ابعاد غرفه هر چه کوچک‌تر باشد، هزینه ساخت غرفه بیشتر خواهد بود.

مقاله مرتبط:  ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار

۲. هزینه تبلیغات

دومین عامل مؤثر بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی است. تبلیغات و اطلاع‌رسانی در غرفه‌های نمایشگاهی معمولاً شامل بروشور، کاتالوگ و استندهای مختلف است.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید توجه مشتریان حاضر در نمایشگاه را به غرفه خود جلب کنید و به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات شرکت خود بپردازید.

علاوه بر این، با برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی در غرفه خود نیز می‌توانید توجه مشتریان مختلف را به غرفه خود جلب کنید.

البته باید توجه داشته باشید که صرفاً ازدحام افراد در غرفه شما به معنای موفقیت شما نیست. مدیریت صحیح جمعیتی که در غرفه شما حضور پیدا می‌کنند و استفاده بهینه از آن برای تبلیغات نقش مهمی در افزایش منافع شما در این زمینه خواهد داشت.

در مجموع، هر چه در طراحی تبلیغات دقت بیشتری به کار ببرید، نتیجه بهتری خواهید دید. پیشنهاد می‌شود که برای طراحی تبلیغات غرفه خود با افراد متخصص و حرفه‌ای مشورت کنید.

۳. هزینه خدمات ارائه شده در غرفه‌ها

عامل مهم دیگری که بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه تأثیرگذار است، خدماتی است که در غرفه‌ها ارائه می‌شوند. خدمات قابل ارائه در غرفه‌ها به طور کلی شامل پذیرایی و هدایاست.

پذیرایی از افرادی که برای مذاکره درباره خرید محصولات وارد غرفه شما می‌شوند بسیار مهم است و نوع این پذیرایی تأثیر فراوانی بر قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه دارد.

برای پذیرایی می‌توانید از انواع شکلات، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم یا سرد استفاده کنید. هدیه نمایشگاهی نیز از دیگر خدماتی است که می‌توانید به مشتریان خود عرضه کنید.

از این طریق یک خاطره خوب برای مشتریان ثبت خواهید کرد.

برای اطلاع از قیمت غرفه سازی نمایشگاه و دیگر شرایط می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت ملل دیزاین تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟