دکوراسیون رستوران کوچک
نکاتی درباره دکوراسیون رستوران کوچک شما
مارس 4, 2019
بازسازی خانه های فرسوده
در بازسازی خانه های فرسوده با چه مسائلی روبه‌رو می‌شوید؟
مارس 6, 2019

در آموزش طراحی غرفه ‌های نمایشگاهی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

آموزش طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی

در آموزش طراحی غرفه ‌های نمایشگاهی چه نکاتی را باید بیان کرد؟

وقتی در نمایشگاهی غرفه دارید، شما فقط یکی از ده‌ها غرفه‌داری هستید که قرار است نظر بازدیدکننده‌ها را جلب کنید. اما جذب کردن بازدیدکنندگانی از بین انبوه افرادی که از نمایشگاه دیدن می‌کنند، آن هم وقتی تعداد زیادی غرفه رقیب وجود دارد به نظر کار مشکلی می‌آید. مشکلی که با آموزش طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی به غرفه‌داران و غرفه‌سازان می‌توان به خوبی از پس آن برآمد.

طراحی یک غرفه جذاب

اولین نکته در آموزش طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی، آموزش ساختن یک غرفه است. اصل اساسی شرکت در نمایشگاه طراحی غرفه است به طوری که کاملاً به چشم بیاید. راه‌های بسیاری برای به چشم آمدن غرفه وجود دارد، اما مهم‌ترینش این است که آن را تا جایی که ممکن است بالا بسازید. همچنین می‌توانید ارتفاع غرفه را با افزودن یک طبقه‌ بلندتر کنید، یا اینکه یک یا چند دیوار آن را بلند بسازید و لوگو را روی آن قرار دهید تا کاملاً دیده شود. به علاوه انتخاب رنگ روشن باعث می‌شود غرفه بیشتر به چشم بیاید و نظر بازدیدکنندگان را جلب کند.

نورپردازی مناسب

شاید مهم‌ترین نکته در آموزش طراحی غرفه‌ سازی نمایشگاهی نورپردازی است. اساسی‌ترین المان غرفه نمایشگاهی شما نور آن است، بنابراین باید مطمئن شوید کل غرفه‌تان نور مناسبی دارد. در اینجا استفاده از نوارهای لامپ ال‌ای‌دی اهمیت خاص خود را دارد. البته به یاد داشته باشید نور زیاد می‌تواند اثر منفی داشته باشد.

مقاله مرتبط:  طراحی دکوراسیون داخلی منزل

فعالیت‌های داخل غرفه

تأکید بر فعالیت‌هایی که در غرفه شما انجام می‌شود از دیگر نکات مهم در آموزش طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی است. این فعالیت‌ها می‌توانند راهی مؤثر برای جذب نگاه‌های مشتری‌ها در نمایشگاه‌های تجاری باشند. فعالیت‌های خاص و متفاوت در یک غرفه می‌تواند آن را از دیگر غرفه‌ها متمایز کند و نتایج خوبی را در پی داشته باشد.

خوراکی و نوشیدنی

آیا می‌دانید بازدیدکننده‌های نمایشگاهی حدوداً پنج ساعت را در هر نمایشگاه تجاری می‌گذرانند؟ بعد از این همه ساعت یک خوراکی یا نوشیدنی خوشمزه سورپرایز بزرگی خواهد بود و می‌تواند بازدیدکننده‌ها را به سمت غرفه شما بکشاند.

تم نمایشگاه

داشتن یک تم متمایز در نمایشگاه از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی است که در آموزش طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی باید در نظر گرفته شود. برای غرفه خود در نمایشگاه تمی را انتخاب کنید که متناسب با فضای موجود باشد یا از آن تم برای معرفی محصول یا سرویس جدید خود استفاده کنید. در واقع سعی کنید هر غرفه نمایشگاهی را پروژه‌ای جدید و خلاقانه برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود در نظر بگیرید و کمی فضای برندینگ خلق کنید تا بازدیدکننده‌ها بتوانند پیامی را که می‌خواهید بشنوند.

نکته آخر در آموزش طراحی غرفه‌های نمایشگاهی

به جزئیات و ظاهر غرفه خود اهمیت دهید. طراحان غرفه‌تان را مجبور کنید به آنچه در ذهن شماست پی ببرند و همان را اجرا کنند. نمایشگاه‌ها فرصت‌های بزرگ و مهمی را به شما می‌دهند تا با مشتری‌های قدیمی و جدید، همکاران، رقیبان و تأمین کنندگان خود ارتباط بگیرید. به بیان دیگر نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای رشد و توسعه کسب و کار شما هستند و غرفه شما در نمایشگاه کارت بیزنس و معرف شما برای رسیدن به این رشد و موفقیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟