غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه سنگ و سرامیک
مصالح پرکاربرد در غرفه‌سازی
دسامبر 24, 2019
غرفه سازی نمایشگاهی قهوه سانتوس در فستیوال قهوه
مصالح غرفه سازی ارزان و راه های کاهش هزینه های غرفه سازی!
دسامبر 29, 2019

راهکار های غرفه‌ سازی ارزان

غرفه سازی نمایشگاهی داریان دارو در کنگره پوست

غرفه‌ سازی ارزان و کاهش هزینه غرفه سازی

یکی از مسائلی که این روزها به واسطه وضعیت خاص اقتصادی در اذهان افرادی که می‌خواهند غرفه دایر کنند ایجاد شده، غرفه‌ سازی ارزان است.یکی از سوالاتی که به کرّات از غرفه‌سازان پرسیده می‌شود این است که آیا با هزینه مناسب و قیمت ارزان نیز می‌توان غرفه ساخت؟ پاسخ کاملا روشن است، بله. شرکت ملل دیزاین در این مقاله تلاش خواهد کرد تا راهکارهای ساخت غرفه با قیمت ارزان را به شما نشان دهد. پس با ما همراه شوید.

در واقع ما در مقاله پیش رو قصد داریم روش‌هایی را بررسی کنیم که طی آن، علاوه بر حفظ ظاهر، شخصیت و زیبایی در غرفه، هزینه ساخت و تولید آن را به حداقل برسانیم.

 

 

غرفه سازی کیا کافه گستر در فستیوال قهوه

اما چرا باید به فکر غرفه‌ سازی ارزان بود؟

از آن‌ جایی که غرفه‌های موجود در نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی جزو معدود مکان‌هایی هستند که مشتری به صورت رودررو با کالا و یا شرکت مورد نظر برخورد می‌کند، اکثر افراد علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از غرفه‌های آن‌ها می‌باشند.

 

پس شما به عنوان کسی که می‌خواهید نام کالا و یا شرکت خود را به گوش همگان برسانید می‌توانید غرفه‌ای در نمایشگاه برای خود دایر نمایید. اما اگر بخواهیم مبلغ گزافی برای غرفه خود خرج کنیم به این ترتیب ممکن است از لحاظ مالی شرکت خود را در معرض آسیب قرار دهیم. پس بهترین کاری که می‌توان انجام داد، پیدا کردن راهی برای کاهش هزینه غرفه سازی است.

 

روش‌هایی که طی آن می‌توان ساخت غرفه را با هزینه کمتری انجام داد چه هستند؟

  • باید از ساختارهایی با حجم کمتر استفاده کنید. طی این روش باید دقت کنید که با سازه‌ها و متریال کمتر، بتوانید یک غرفه زیبا، کارآمد و مدرن داشته باشید.

 

  • کار بعدی که می‌توان انجام داد تا یک غرفه‌سازی اقتصادی، عاقلانه و ارزان انجام دهید، حذف کف سازی است. در این روش برای کف غرفه می‌توان از موکت و یا کف‌پوش استفاده کرد.

 

  • یکی از کارهای پر اهمیتی که برای دایر کردن غرفه ارزان می‌توانید آن را انجام دهید، توجه به زمان قرارداد بستن با غرفه‌ساز است. اگر طالب داشتن یک غرفه با قیمت مناسب هستید، نمی‌توانید در دقیقه نود به دنبال غرفه خود بوده و انتظار ساخت یک غرفه ارزان را داشته باشید. حداقل یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه خود به دنبال غرفه‌ساز مورد نظر، و نیز بستن قرارداد با وی باشید.

 

  • کار بعدی که می‌توان در غرفه سازی ارزان انجام داد، استفاده از متریال مناسب است. متریال خود در غرفه سازی را به نحوی انتخاب نمایید که فقط برای یک دوره نمایشگاه ایده‌آل باشد. برای مثال شما در انتخاب نئوپان ۲ راه دارید. سراغ یک نئوپان بروید که برای یک نمایشگاه هفت روزه کارایی دارد. یا می‌توانید به سراغ نئوپانی بروید که برای دو دوره نمایشگاه کارآمد است. کدام هزینه کمتری دارد؟ قطعا مورد اول.

 

  • برای داشتن یک غرفه ارزان، یکی از بهترین روش‌ها، مراجعه به غرفه‌‌سازانی است که به کار خود مسلط هستند. افرادی که تمامی متریال و راهکارهای مناسب برای ساخت غرفه مناسب را می‌شناسند و کار خود را به نحو احسن و در زمان مناسب ارائه می‌دهند. خوب است پیش از ساخت غرفه با این افراد و شرکت‌ها مشورت نمایید تا با حفظ کیفیت، هزینه‌ها به حداقل برسد.
مقاله مرتبط:  اصول غرفه داری در نمایشگاه | رازهایی که نمی‌دانستید

 

  • راه دیگری که در غرفه سازی ارزان به کمک شما می‌آید، طراحی مناسب غرفه است. اگر چشمان خود را خوب باز کنیم، در هر غرفه المان‌ها، ابزار و ادوات متفاوتی را مشاهده خواهیم کرد که حضور یا عدم حضور آن‌ها تاثیر زیادی در کارایی آن غرفه نخواهد داشت. پس عاقلانه‌ترین کار حذف آن‌ها است. (می‌توانید ویترین‌های خود را کاهش دهید که بر این اساس باید اجناس کم اهمیت را درون ویترین‌ها قرار ندهید. تعداد میزهای کانتر خود را کاهش دهید. تعداد ال‌سی‌دی‌ها را کاهش داده و گل‌آرایی را نیز حذف کنید).

 

  • نمایشگاه مناسبی را انتخاب کنید. شما با انتخاب یک نمایشگاه مناسب و همچنین ساخت یک غرفه ارزان، می‌توانید با هزینه کمتر، شرکت و یا کالای مورد نظر خود را تبلیغ نموده و اثرات مفیدی برای شرکت خود تولید کنید.

 

فراموش نکنید که هر شرکت باید فردی در اختیار داشته باشد که اهداف کلی شرکت را در امور مختلف بررسی کند. جهت برپایی غرفه نیز وضع به همین منوال است. این فرد باید برای برپایی ارزان غرفه کارهای متفاوتی انجام دهد. برای مثال باید در نظر گیرد که شرکت به غرفه اجاره‌ای نیاز دارد و یا خرید غرفه؟

 

هزینه سفر از جمله هتل، شام و ناهار و … چقدر می‌شود؟ (خیلی از غرفه‌ها در شهرهای دیگر برگزار می‌شوند و به این ترتیب شرکت باید برای کارکنانی که قرار است در غرفه فعالیت می‌کنند، برای چند روز هتل تهیه نماید). بر این اساس، می‌توان هتلی مناسب با قیمت ارزان‌تر پیدا کرد.

 

این موارد همه بر عهده مسئول تعیین بودجه شرکت است. وی می‌تواند قبل‌ از برگزاری نمایشگاه به این موارد پرداخته و سعی در پایین آوردن هزینه‌های موجود کند.

 

کوشافرین

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد این را نیز مد نظر قرار دهید که برای برپایی یک غرفه ارزان‌قیمت نیاز به یک غرفه پهناور ندارید. می‌توان یک غرفه با مساحت کمتر انتخاب نمود که علاوه بر قیمت مناسب معرّف شما، شرکت‌تان، کالا و یا خدمات مورد نظرتان باشد.

 

یکی از مشاغلی که در کشور ما پر اهمیت و درآمد زا است، غرفه‌‌سازی است. مهم‌ترین کاری که غرفه سازان با انجام آن می‌توانند از رقبای خود پیشی بگیرند، ساخت غرفه‌ای شیک، زیبا، بادوام و در عین حال ارزان قیمت است. بر این اساس اگر غرفه‌ساز بتواند غرفه‌ای زیبا و شیک و اجاره‌ای را به مشتری خود تحویل دهد، هم از رقیبان خود که به روش سنتی غرفه می‌سازند پیشی می‌گیرد و هم با قیمتی مناسب غرفه مورد نظر را به مشتری خویش تحویل دهد.

 

 

نتیجه‌گیری

غرفه‌ سازی ارزان یکی از مسائل مهمی است که مطابق آن، می‌توان به کاهش هزینه‌های شرکت کمک کرد. این درحالی است که از دوام، زیبایی و نیز کارایی غرفه نیز کم نمی‌شود. مطابق مطالبی که شرکت طرح و ایده ملل  برایتان فراهم نمود، دانستید که اگر جزو شرکت‌های استفاده کننده از غرفه هستید، از چه راهکارهایی برای غرفه‌ سازی ارزان کمک بگیرید.

 

همچنین اگر نیاز به غرفه سازی ارزان برای معرفی کسب و کارتان دارید، طراحان متخصص ملل دیزاین، بهترین مشاور و راهنمای شما خواهند بود.

تلگرام طرح و ایده ملل اینستاگرام طرح و ایده ملل لینکدین طرح و ایده ملل توئیتر طرح و ایده مللتماس با طرح و ایده ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟