طراحی دکوراسیون کافه
نمونه‌هایی از طراحی دکوراسیون کافه مدرن در سراسر دنیا
ژوئن 25, 2019
انواع غرفه سازی نمایشگاهی و انواع غرفه های نمایشگاهی
اکتبر 10, 2019

راهنمای سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

رنگ‌ها و الگوهایی انتخاب کنید که بهترین نمود را از سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما به نمایش می‌گذارند. درحالی‌که کل خانه یا یک اتاق را دکور می‌کنید، می‌توانید بهترین تم و سبک را برای مچ کردن پیدا کنید.

روی گزینه‌ها، اولویت‌ها و المان‌هایی که به شما اجازه می‌دهند به خانه یا اتاق رویایی‌تان دست یابید تمرکز کنید. فرقی نمی‌کند که یک قلعه را دکور می‌کنید یا یک کلبه را.

با این همه محصولاتی که در بازار است، خریداران همه جا را زیر پا می‌گذارند، چیزهای بیشتری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌خرند و گزینه‌های بسیاری پیش روی خود می‌بینند.

طیف بی‌نهایت بزرگی از مبلمان، رنگ‌ها، تزئینات، دکوراسیون و قیمت در دسترس است. تنها چیزی که برای شما محدودیت ایجاد می‌کند، سبک و تمی است که شما برای خانه خود انتخاب می‌کنید. پروژه شما محدود به انتخاب‌هایی می‌شود که در آن سبک بگنجند.

با چند نکته اساسی شروع می‌کنیم. اگر هنوز سبک مشخصی را در خانه خود تشخیص نمی‌دهید یا درباره پیشبرد پروسه مطمئن نیستید، می‌توانید این چهار سبک را در نظر بگیرید و از میان آن‌ها انتخاب کنید.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل کژوال یا غیررسمی

سبک کژوال، راحتی، گرما و آرامش را به خانه شما می‌‌آورد. این سبک با المان‌های چهارگوش، طراحی روستیک و مبلمان راحت با پارچه‌های بافت‌دار شناخته می‌شود.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل رسمی

ویژگی سبک رسمی ظرافت، تقارن و مبلمان نفیس است. یک سبک باشکوه با سقف‌های بلند، چوب‌های پولیش شده و پنجره‌های قدی.

فرش‌های نفیس، اکسسوری‌های آنتیک و اثاثیه تزئینی فراوان، بایدهای این سبک دکوراسیون هستند.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل معاصر

سبک مدرن با المان‌های زنده و امروزی سبک معاصر را می‌سازد. علاوه بر تغییرات و ترندهای روز، سبک معاصر شامل کمال و دلفریبی ساده و اصیلی است.

مقاله مرتبط:  چند ایده طراحی باغ ویلا کوچک

اغلب رنگ‌های خنثی، المان‌های ساختاری و قطعات مبلمانی با شکل‌های هندسی در این سبک به چشم می‌خورند.

سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل سنتی

به سبک‌های سنتی نگاهی بیندازید و آن‌ها را با بعضی از ترندهای اخیر دکوراسیون مقایسه کنید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که هیچ چیز تازه نیست و فقط نونما شده است. صرف‌نظر از این جالب است که ببینید چطور تم‌های محبوب قدیمی، پارچه‌ها و جزئیات چطور دوباره تازه به نظر می‌رسند.

جمع‌آوری از سراسر دنیا

بعد از تصمیم‌گیری درباره سبک کلی خانه، برای دنبال کردن پروسه طراحی اگر درگیر عکسی هستید که دیده‌اید یا الهام‌هایی در ذهن دارید، باید علایق خود را در رنگ و المان‌های دیگر مشخص کنید.

هر سبکی که انتخاب کنید، می‌تواند ظاهری یگانه و منحصر به فرد به خانه شما بدهد. وقتی به سراغ جزئیات می‌روید، تفاوت‌های زیادی ایجاد می‌شود. مثلاً می‌تواند طوری پیش برود که احساس کنید در نیویورک یا در یک خانه ساحلی ایرلندی هستید.

چهار سبک مختلف کلی در این مرحله به شما پیشنهاد می‌شود.

سبک کانتری فرانسوی

این سبک معمولاً شامل الگوهای درهم، صندلی‌های متقارن، لوسترها و رنگ‌های درخشان در آشپزخانه‌ای سفید است.

سبک توسکانی

سبک توسکانی شامل سنگ‌های طبیعی، چوب، رنگ‌های طبیعت و خاک است. رنگ‌های سفالی، کابینت‌های باز، قابلمه‌های مسی و کرکره‌های روستیک می‌توانند دیگر جزئیات این سبک باشند.

سبک سوئدی

روشن، تمیز، سفید و آبی خصوصیات سبک سوئدی را می‌سازد. ظاهری غیررسمی وقتی با مینیمالیسم در‌می‌آمیزد و قطعه‌های منحصر‌به‌فرد طلایی و قرمز به آن اضافه می‌شود. خطوط مستقیم و انحناهای نرم در مبلمان و پارچه‌های ساده بافت‌دار جزئیات دیگر این سبک است.

سبک آپارتمان پاریسی

اضافه کردن رومانس و رازآلودگی به آپارتمان شما می‌تواند کمی به سبک پاریسی نزدیکتان کند. اشیاء باروک، روکوکو و نئوکلاسیک با رنگ‌های پرقدرت جوهرات، ابریشم‌های لوکس و پوسترهای بزرگ لندمارک‌های فرانسوی خصوصیات این سبک هستند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود حتی اگر همه این موارد را بدانید باید با یک متخصص مشورت کنید. متخصصان ما در شرکت ملل دیزاین آماده کمک به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟