غرفه سازی ارزان
چند ایده برای غرفه سازی ارزان
می 25, 2019
بازسازی رستوران
بازسازی رستوران
ژوئن 16, 2019

آموزش طراحی غرفه

آموزش طراحی غرفه

آموزش طراحی غرفه

غرفه‌های نمایشگاهی ابزاری مهم برای شرکت در نمایشگاه‌های تجاری هستند و ساخت و طراحی آن‌ها بهترین روش برای اعمال سلیقه و جذب مخاطبان بر اساس فاکتورهایی است که برای توسعه کسب و کار خود در نظر دارید. با به‌کارگیری عناصر درست و متناسب با اهداف تجاری خود به راحتی می‌توانید از فرصت ایجادشده در نمایشگاه برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرید. برای آموزش طراحی غرفه باید نکاتی را بیان کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. نیازهای خود را ارزیابی کنید

اولین نکته‌ای که باید برای آموزش طراحی غرفه به آن اشاره کنیم، سنجش نیازهاست. در وهله اول باید به اندازه غرفه‌ای که قصد اجاره آن را دارید فکر کنید. موضوع بعدی که در آموزش طراحی غرفه اهمیت دارد، تصمیم‌گیری درباره کاری است که می‌خواهید بازدیدکنندگان به محض رسیدن به غرفه شما انجام دهند.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان به محض ورود به غرفه کمی قدم بزنند و با فضای طراحی‌شده در غرفه بیشتر آشنا شوند، و یا ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان در غرفه شما بایستند و به محصولاتی که به نمایش گذاشته‌اید نگاه کنند.

در مرحله بعد باید تصمیم بگیرید که غرفه‌ای که طراحی می‌کنید چگونه تا محل نمایشگاه حمل شود و هزینه‌های مربوط به آن را محاسبه کنید.

۲. سبک و طرح نمایش خود را انتخاب کنید

دومین نکته برای آموزش طراحی غرفه انتخاب سبک و طرح نمایش شماست. به عنوان مثال، استفاده از غرفه‌های مدولار نمایشگاهی که بتوان آن را با اندازه‌های مختلف متناسب با فضای اختصاصی شما در نمایشگاه تغییر داد، گزینه مناسبی است. این سازه‌ها معمولاً به راحتی قابل حمل، نصب و برچیده‌شدن هستند.

مقاله مرتبط:  چرا باید یک طراح داخلی برای دیزاین استخدام کنید

غرفه‌های پیش‌ساخته نیز یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای شماست. در هر صورت، باید توجه داشته باشید که سبک و طرح انتخابی شما دارای فضای کافی برای ارائه سمعی بصری محصولات شما باشد.

علاوه بر این، باید به فکر دیوارهای کافی در غرفه برای درج شعارهای تبلیغاتی و همچنین فضایی برای نگهداری مبالغ دریافتی در صورت فروش محصولات خود در غرفه باشید.

۳. یک پیام تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید

نکته بعدی برای آموزش طراحی غرفه، انتخاب یک پیام تبلیغاتی مناسب است. در حین طراحی غرفه باید به یک پیام تبلیغاتی مناسب برای جذب بازدیدکنندگان نیز فکر کنید. تمام پوسترهای تبلیغاتی، سازه‌های غرفه، دیوارهای غرفه و به طور کلی، عناصر موجود در غرفه باید بر اساس این پیام تبلیغاتی طراحی شوند و بازدیدکنندگان از طریق آن متوجه شوند که شما در حال فروش چه محصولاتی هستید.

به عنوان مثال، اگر قصد فروش دی‌وی‌دی خاصی را دارید، باید دیوارهای غرفه را طوری طراحی کنید که بازدیدکنندگان متوجه فروش این نوع دی‌وی‌دی شده و برای خرید آن ترغیب شوند.

۴. استفاده از طرح‌های گرافیکی در طراحی غرفه

نکته پایانی در آموزش طراحی غرفه، تأکید بر اهمیت طرح‌های گرافیکی در غرفه است. برای اینکه بخواهید پیام تبلیغاتی خود را شرح دهید، باید از طرح‌های گرافیکی روی دیوارهای غرفه و سازه‌های موجود در غرفه استفاده کنید.

از این طریق، یک حس همگونی در غرفه و اجزای موجود در آن ایجاد می‌کنید. با استفاده از طرح‌های گرافیکی متناسب با پیام تبلیغاتی و ترکیب رنگ‌های مختلف در آن و یک نورپردازی عالی قادر به جذب مخاطبان خاص خود خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟